عکس های دیدنی کشوری با ۳ نفر جمعیت !

عکس های دیدنی کشوری با ۳ نفر جمعیت !

لطفا در ادامه را عکس های دیدنی کشوری با ۳ نفر جمعیت ! را ببینید.

جمهوری مولوسیا کوچکترین کشور جهان با جمعیتی شامل سه نفر و سه قلاده سگ هست. این کشور در نزدیکی شهرستان دایتون ایالت نوادا آمریکا قرار دارد.
 
 
 
به گزارش ایران ناز: “کیوین بو” رئیس جمهور این ریزکشور هست. او دوست دارد با لباس های یک دیکتاتور ظاهر شود به همین دلیل لباس های پر زرق و برق نظامی می پوشد؛ عینک دودی بزرگ به چشم می زند و رفتارهای جدی دارد.
 
 

جمهوری مولوسیا به آمریکا مالیات می دهد که از نظر رئیس جمهور آن، پرداخت کمک به کشورهای خارجی هست.

این جمهوری در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد. تنها ۶ هکتار مساحت دارد. پایتخت آن اسپرا اسم دارد که در آن منزل رئیس جمهور و باغچه ها و حیات در جلو و پشت این منزل مسکونی وجود دارد. جالب اینکه در این جمهوری علاوه بر قایق کوچک، یک قطار کوچکی وجود دارد که تنها برای کودکان قابل استفاده هست و به وسیله برق کار می کند.

همچنین افراد برای ورود به جمهوری مولوسیا، نیازمند دریافت ویزا و گذرنامه هستند. ویزا توسط رئیس جمهور مولوسیا صادر می شود و او خود شخصا در گذرنامه ها، مهر ورود می زند.

رئیس‌جمهور مولوسیا گفته هست: شهروندان ریزکشورهای آندورا، لیختن‌اشتاین، سان مارینو، موناکو، سبورگا و “هر کشور دیگری به رسمیت شناخته شده بوسیله مولوسیا” از دریافت ویزا مستثنی هست.

این کشور اداره پست، تمبر پستی، پرچم و واحد پول ملی (والورا)، نیروی دریایی و هوایی مستقل خود هست.

جمهوری مولوسیا یک ریزکشور هست که تاکنون به جز تعدادی ریز کشور، از سوی هیچ کشور دیگر جهان به رسمیت شناخته نشده هست. اسم مولوسا از کلمه مورو که در زبان اسپانیایی به معنی تپه کوچک صخره‌ای هست گرفته شده‌هست.

این جمهوری در سال ۱۹۷۷ با اسم جمهوری علیای وولدشتاین تاسیس شد ۲۰ سال حکومت پادشاهی داشت بعد به جمهوری دمکرات خلق و سپس در ۱۹۹۹ باانحلال حزب کمونیست و با تغییر دادن عنوان از ریزکشور به کشور نظام حکومتی آن به جمهوری تغییر دادن یافت.

این جمهوری به وسیله رئیس‌جمهور آن کوین باو، با عنوان سرورناو و خادم ملت اداره می‌شود.

دراین کشور مصرف برخی مواد غذایی از قبیل پیاز و گربه ماهی و استفاده از برخی کالاها از جمله سلاح گرم، لامپ نئون و هرنوع اقلام وارداتی از تگزاس به استثنای آهنگ‌های کلی کلارکسون ممنوع هست.

“کیوین بو” رئیس جمهور کشور مولوسیا

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

نیروی دریایی کشور مولوسیا

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

نیروی هوایی کشور مولوسیا

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

ویلای رئیس جمهور “کیوین بو” رئیس جمهور مولوسیا

عکس های دیدنی کشوری با 3 نفر جمعیت !

The post عکس های دیدنی کشوری با ۳ نفر جمعیت ! appeared first on ایران ناز.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست عکس های دیدنی کشوری با ۳ نفر جمعیت ! ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا