عکس جنجالی از پاپ!

عکس جنجالی از پاپ!

خبرگزاری ایندیپندنت، ضمن تشکر از عکاسی که توانسته شکار لحظه را به خوبی و به موقع به تصویر بکشد، این عکس را در آلبوم خاطرات سفر پاپ به ایالت متحده آمریکا قرار داد.

پورتال ۱لنز دوربین عکاس ماهر، تصویری از پاپ فرانسیس در سفر آخرش به ایالت متحده آمریکا را ثبت کرد که بیشترین بازدیدکنندگان را در فضای مجازی به خود اختصاص داد.

اخیرا  تصویر جالبی از پاپ فرانسیس رهبر سریر مقدس حکومت مرکزی کلیساهای کاتولیک جهان در فضای مجازی منتشر شده که بیشترین بازدید کننده ها را به حود اختصاص داده هست.

خبرگزاری ایندیپندنت، ضمن تشکر از عکاسی که توانسته شکار لحظه را به خوبی و به موقع به تصویر بکشد، این عکس را در آلبوم خاطرات سفر پاپ به ایالت متحده آمریکا قرار داد.

عکس جنجالی از پاپ!

این اولین باری نبود که ردای وی در وزش باد بلند می شد، در گذشته تصاویری این چنین از پاپ گرفته شده بود. یکی از این تصاوبر مربوط به ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵ هست، زمانی که پاپ در جایگاه متحرک ویژه خود در هاوانا، با ردای خود که با جریان باد همسو شده، کلنجار می رود.

ولی عکسی که در در سفر اخیرش به ایالت متحده آمریکا گرفته شد، چندین بار در فضای مجازی منتشر و کاربران با به اشتراک گذاشتن آن احساس و نظر خود را درمورد این تصویر ابراز کردند.

منبع: پارسینه

عکس جنجالی از پاپ!

منبع : پول نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اجرای طرح ویژه نظارت بر ذبح دام در میناب جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ کواچ …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] یادداشت هنگامه مفید درباره تصنیف دندون طلا شرکت های امریکایی هم می توانند از فضای پساتحریم بهره بگیرند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا