عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیون

عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیون

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیون را ببینید.

عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیونالمیرا شریفی مقدم متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز مجری خبرنگار است. او با انتشار عکس جشن تولد خصوصی اش که در کنار دو پسرش برگزار شده است از آغاز ۴۲ سالگی اش خبر داده است.

عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! 

عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیون

همسر المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی و دانشجوی فوق لیسانس علوم ارتباطات است که ادعا دارد بدون پارتی وارد سازمان صدا و سیما شده است. المیرا شریفی مقدم سال ۱۳۷۹ در ۱۹ سالگی با داوود عابدی خبرنگار ۲۵ ساله وارد رابطه شد تا اینکه سال ۱۳۸۲ عقد کردند و یک سال بعد عروسی گرفتند.

فرزندان المیرا شریفی مقدم

این مجری محجبه دو فرزند دارد. او می‌گوید: پسر اولم «امیر ابوالفضل» ۲۴ فروردین سال ۸۹ به‌ دنیا آمد، زمانی که در دوران مرخصی بودم متوجه شدیم پسر دومم هم در راه است! بچه‌ هایم تنها ۱۰ ماه و ۲۰ روز فاصله سنی دارند و ۱۴ اسفند همان سال «امیر ارسلان» به‌ دنیا آمد.

 

عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیون

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره عکس جشن تولد خصوصی مجری محجبه صداوسیما لو رفت! / سرووضع متفاوت از قاب تلویزیون با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا