علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس

علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس را ببینید.

علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس

علی صبوری، بازیگر، دستیار صحنه و جانشین تولید سینما و تلویزیون در استوری اینستاگرامی نوشت که دکتر او دستور داده که در بیمارستان روانی بستری شود. علی صبوری متولد ۳ شهریور ۱۳۷۱ در مشهد ، بازیگر و کمدین است.

علی صبوری در تیمارستان بستری شد

علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس

بیوگرافی علی صبوری

علی صبوری دانشجوی اخراجی رشته هوشبری است که از تئاتر شروع کرد سپس با ساخت کلیپ های طنز اینستاگرامی ادامه داد و با خندوانه به شهرت رسیددر سال ۱۳۷۹ وقتی ۸ ساله بود پدرش ورشکسته شد برای همین مدت ها در کف خیابان دست فروشی لباس می کرد.

دوباره اما با تغییر شغل پدر به فروش آهن آلات صنعتی وضع مالیشون بهتر شد، علی تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام آرمان دارد.

ساخت کلیپ از پیج اینستاگرام

از دی ماه ۱۳۹۵ وقتی ۲۴ ساله بود با ۳۲ فالوور در پیج اینستاگرام اتفاقی ویدیوی طنز انتقادی در مورد عدم برگزاری کنسرت در مشهد منتشر داد. همین ویدیو با بازدید ۲۰۰ نفری که داشت او را برای ادامه فعالیت ترغیب کرد و خیلی زود با ساخت کلیپ های طنز ۱ دقیقه ای شناخته شد.

شهرت در خندوانه

علی صبوری در حالی که جزو چهره ها کمدی پیج اینستاگرام بود بعنوان استند آپ در سال ۱۳۹۶ وارد رقابت خنداننده شو شبکه نسیم شد. او در گروه فرهاد آئیش تا دو مرحله قبل از نیمه نهایی خنداننده شو هم بالا آمد اما در نهایت حذف شد وبی با این حال شهرت بسیاز زیادی بدست آورد.

 

علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره علی صبوری، کمدین خندوانه در تیمارستان بستری شد! + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا