علل ناباروری، بانوان مقصرند یا مردان؟!

علل ناباروری، بانوان مقصرند یا مردان؟!

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه علل ناباروری، بانوان مقصرند یا مردان؟! را ببینید.

وبسایت نی نی بان یک نظرسنجی با عنوان «از نظر شما مشاهده جامعه در موضوع ناباروری متوجه کدام جنس می باشد؟» ترتیب داد.

نی نی بان: وبسایت نی نی‌ بان یک نظرسنجی با عنوان «از نظر شما مشاهده جامعه در موضوع ناباروری متوجه کدام جنس می باشد؟» ترتیب داد که در آن مخاطبان طبق نظرات شخصی خود به گزینه‌های «زن» و «مرد» رای دادند.

طبق آخرین آمار گرفته شده،  ۹۰% افراد به گزینه «زن» و  ۱۰% مخاطبین به گزینه «مرد» رای داده‌اند. با توجه به نتایج نظرسنجی اکثریت  جامعه نظرسنجی بر این باور هستند که ناباروری علت زنانه دارد و بانوان متهم درجه یک این پرونده می باشند.

علل ناباروری، بانوان مقصرند یا مردان؟!

ناباروری را این طور تعریف كرده اند: ناتوانی یک زوج در باردار شدن پس از یک سال رابطه جنسی بدون جلوگیری از بارداری. زنانی که می‌توانند باردار شوند اما نمی‌توانند بارداری را نگهدارند هم جزو افراد نابارور محسوب می شوند. ناباروری به معنی ناتوانی در بارداری به دلایل مختلف می باشد. 

ناباروری مشکلی می باشد که این روزها خیلی از زوج های جوان به آن مبتلا هستند و اختلالات هورمونی، عفونت ها، آلودگی هوا، پارازیت ها، استرس ها و فشارهای زندگی روزمره ازجمله علت های مهم این مشکل شناخته شده اند. مشکلی که همیشه باری روی دوش زوج های جوان بوده می باشد.

ناباروری می‌تواند به دلیل مشکل زن (۳۳%)، مرد (۳۳%)، هر دویا به دلیل مشکلات ناشناخته بروز کند با این حساب در مورد ناباروری یک سوم از مشکلات مربوط به زن، یک سوم مربوط به مرد و
بقیه به عواملی مربوط به دو طرف یا ناشناخته می باشد. اگر شما به طور منظم بیش
از یک سال بدون محافظت رابطه جنسی داشته ولی باردار نشوید باید به پزشک
مراجعه کنید.

با استناد به این پژوهش می توان گفت که سهم زن و مرد در ناباروری به یک اندازه می باشد. ولی متاسفانه در مشاهده جامعه شناسی بانوان به عنوان متهمان این پرونده شناخته شده اند. نازایی تنها مشکلی زنانه نیست بلکه علل و فاکتورهای مردانه نیز در این امر دخالت دارند.

ناباروری با علت ناشناخته  یکی از شایع‌ترین انواع ناباروری در بانوان تلقی می‌شود. در میان همه موارد ناباروری، ناباروری نامشخص ۳۰ درصد ناباروری را شامل می‌شود. در این مشکل در اصل هیچ تشخیصی به عنوان منبع ناباروری در نظر گرفته نشده می باشد؛ حتی پس از انجام آزمایش‌های ناباروری استانداردی که انجام شده می باشد. ناباروری با علت نامشخص یا ناباروری ایدیوپاتیک زمانی اتفاق می‌افتد که پزشکان نمی‌توانند علت ناباروری را مشخص کنند یا نمی‌دانند برای درمان چه باید کرد.

نظر شما چیست؟!

از نظر شما مشاهده جامعه در موضوع ناباروری متوجه کدام جنس می باشد؟

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

علل ناباروری، بانوان مقصرند یا مردان؟!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره علل ناباروری، بانوان مقصرند یا مردان؟! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا