علت اختلاف دریافتی بین آزادگان بسیجی و ارتشی چیست؟

علت اختلاف دریافتی بین آزادگان بسیجی و ارتشی چیست؟

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور جانبازان به چند سوال کاربران خبرآنلاین پاسخ داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یکی از کاربران سوال خود را این طور مطرح کرده هست: سلام خدمت شما عزیزان همسر من متولد ۱۳۶۲ هستن ایشون زمان جنگ به فاصله چند خونه کنارشون بمب منفجر میشه و از اون زمان مشکلات عصبی پیدا میکنن بعلاوه این که از قسمت پا پشت زانوهاشون دچار سوختگی شدید میشن ک آثارش هست اگر ما برای جانبازی ایشون بخوایم اقدام کنیم کجا باید مراجعه کنیم و چ مدارکی باید ارائه بدیم.ممنون میشم کمکم کنید.

حجت الله فرهادی، مدیر کل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور جانبازان در پاسخ به این سوال گفت: ما ضوابطی داریم برای کسانی که آسیب دیده حادثه های جنگی هستند و مدارک بالینی همزمان دارند. این افراد می توانند مدارک خود را از طریق شورای تامین شهرستان که فرمانداری ها هستند تایید کنند و فرایند مخصوص به آن را طی کنند.

او ادامه داد: اما اگر حادثه دیده ها بر اثر بمباران و غیره مدرک بالینی همزمان نداشته باشند به استناد بند م ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه، فاقدین مدارک بالینی می توانند برای بررسی به همان شورای تامین شهرستانشان مراجعه کنند که فرمانداری آن حادثه را تایید کند؛ سپس به معاونت استانداری و بعد از آن به معاونت سیاسی وزارت کشور ارسال شود و پس از تایید حادثه، با تشکیل کمیسیون تشخیص داده شود که این افراد واجد شرایط هستند یا خیر.

سوال بعدی مربوط به تفاوت دریافتی آزادگان بسیجی و ارتشی بود که عده ای اظهار داشته بودند این تفاوت گاهی به یک میلیون تومان می رسد.

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید در این رابطه هم گفت: حقوق مولفه ای هست که بستگی به شرایط فرد دارد و نمی شود گفت چرا اختلاف این قدر زیاد هست. سابقه، جایگاه، عائله مندی و غیره در تعیین این میزان دستمزد تاثیر دارد و اعتراض به اختلاف دریافتی خیلی درست نیست.

او ادامه داد: دریافتی این عزیزان مستمری نیست که بشود یک مقدار ثابت برای آن در نظر گرفت و به طور مصداقی و بر اساس شرایط هر فرد، که مربوط به نیروهای مسلح باشد یا کشوری و یا مردمی متفاوت هست.

علت اختلاف دریافتی بین آزادگان بسیجی و ارتشی چیست؟

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره علت اختلاف دریافتی بین آزادگان بسیجی و ارتشی چیست؟ با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ ژاپن ایران ۳ ژاپن ۲ پیروزی سخت ایران مقابل ژاپن …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] رسپی متفاوت سوپ سبزیجات و ماکارونی انتشار سند ملی گرد وغبار در ماه اینده

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا