عرضه ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری توسط اپل

عرضه ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری توسط اپل

پورتال يک : لطفا عرضه ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری توسط اپل را ببينيد.

شرکت اپل ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری خود را با همکاری شرکت فرانسوی هرمس روانه بازار کرده هست. جاناتان ایو مدیر طراحی اپل می گوید ساعت یاد شده تعریف کالای لوکس را عوض خواهد داد.

عرضه ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری توسط اپلپول‌نیوزکارشناسان معتقدند عرضه این ساعت نشانه دیگری از عوض ذائقه اپل هست که قصد دارد به جای عرضه صرف محصولات پیشرفته فناوری، برای جلب نظر افراد ثروتمند هم دست به کار شود و کالاهایی مخصوص آنها عرضه کند.

این ساعت که خبر طراحی ان دیروز منتشر شد، لوکس ترین کالایی هست که تاکنون توسط اپل تولید شده هست. قرار هست یک مدل خاص از این ساعت با روکش طلا هم با قیمت سرسام آور ۱۷ هزار دلار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

ساعت های مذکور در پنج رنگ چرمی عرضه می شوند و در مجموع دارای سه مدل متفاوت هستند. این ساعت ها از مهر ماه در دسترس علاقمندان قرار می گیرند.

شرکت اپل همچنین بند ساعت جدیدی را نیز برای نسخه‌ اسپورت ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که به منظور رقابت و مقابله با بیماری ایدز طراحی شده و  از این‌رو این محصول در رنگ قرمز در اختیار کاربران قرار گرفته هست. همچنین باید به رنگهای جدید پاستیلی بند ساعت اپل اشاره کرد که شامل رنگ های قرمز، آبی، سبز و فسفری هست.

ساعت های یاد شده با یک پوشش ۴۲ میلیمتری از ۵ اکتبر در ۱۴ کشور و از جمله آمریکا، چین، فرانسه و سوییس در دسترس علاقمندان قرار می گیرند.

عرضه ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری توسط اپل

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره عرضه ساعت لوکس ۱۵۰۰ دلاری توسط اپل با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا