عربستان مدعی شد: توقیف یک کشتی ایرانی حامل سلاح

عربستان مدعی شد: توقیف یک کشتی ایرانی حامل سلاح

عربستان مدعی شد، یک کشتی حامل سلاح را در دریای عرب توقیف کرده که متعلق به ایران بوده هست.

آفتاب :

ائتلاف به رهبری عربستان روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد: یک کشتی ایرانی حامل سلاح را در دریای عرب توقیف کرده که مقصد آن گروه‌های شیعه مبارز در یمن بوده هست.

در این بیانیه آمده هست: ۱۴ سرنشین و محموله سلاح از جمله، توپ‌های ضد تانک در این کشتی بوده هست. هم‌چنین اسنادی در این کشتی وجود داشته که نشان می‌دهد کشتی متعلق به یک ایرانی بوده هست.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، عربستان و متحدانش در این ائتلاف ایران را به کمک به حوثی‌ها در یمن که اکنون کنترل پایتخت را در اختیار دارند متهم می‌کنند. عربستان از ابتدای سال جاری تاکنون به بهانه مقابله با نیروهای حوثی حملات گسترده‌ای را علیه این کشور انجام داده که در نتیجه آن شمار زیادی غیرنظامی کشته و مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این ائتلاف علیرغم محاصره هوایی و دریایی که در طول شش ماه گذشته در اطراف یمن ایجاد کرده هست، تاکنون نتوانسته شواهدی دال بر این اتهام خود به دست آورد.

مقامات ایران هرگونه اتهام مبنی بر مداخله در امور داخلی دیگر کشورها را قویا رد و تاکید می‌کنند که مسایل داخلی هر کشوری باید تنها از طریق مذاکره و به‌صورت مسالمت‌آمیز و توسط مردم آن حل و فصل شود.

مقامات ایرانی هنوز به این خبر پورتال یک نشان نداده‌اند.

عربستان مدعی شد: توقیف یک کشتی ایرانی حامل سلاح

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] کشنده ترین بیماری های اطفال زیر ۵ سال نمایشنامه خوانی خرس های پاندا برای …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بر ملل اسلامی واجب می باشد که در برابر چنین لکه ی ننگی بر پیکره ی مسلمانان جهان سکوت نکند ملت ایران کاهش اقتدار دفاعی را برنمی تابد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا