صلح، جامعه هنری را تحت تاثیر قرار داده هست

صلح، جامعه هنری را تحت تاثیر قرار داده هست

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صلح، جامعه هنری را تحت تاثیر قرار داده هست
احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی منظقه تهران همراه با علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در فرهنگسرای نیاوران از سومین نمایشگاه هنر برای صلح بازدید کردند.


به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران عضو شورای اسلامی منظقه تهران پس از بازدید از نمایشگاه هنر برای صلح در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره گفت: نمایشگاه بسیار خوبی بود. شاهد سبک های مختلفی از آثار هنری بودیم، از این رو از حضور در این نمایشگاه بسیار لذت بردم. همچنین آثار جوانان در کنار اساتید مجموعه ای کامل را ایجاد کرده بود که برای مخاطب جذاب هست.
 
مسجد جامعی اضافه کرد:میل به قدرت موجب وقوع جنگ در جهان می شود و آرامش و صلح را به خطر می اندازد در واقع اراده معطوف به قدرت همیشه عامل جنگ ها بوده اما رسالت هنر این هست که حقایق را بیان کند و فضای افکار عمومی را در این زمینه روشن سازد.
 
 علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد نیز پس از دیدن آثار در این نمایشگاه گفت: کار های متنوعی را در اینجا شاهد بودم که این نشان می دهد موضوع صلح جامعه هنری ما را تحت تاثیر قرار داده و از این رو بروز و ظهور آثار هنری در این زمینه می تواند نمایشگاه  قابل قبولی را ایجاد کند . برپایی چنین نمایشگاه هایی نشان دهنده حساسیت هنرمندان ایرانی به اتفاقاتی هست که در جهان روی می دهد.
 
وی افزود:ما لازم داریم در زمینه هایی که حساسیت هایی را برانگیخته و توجه مردم را به خود جلب کرده کار کنیم. جامعه مسئول از طریق برپایی چنین نمایشگاه هایی شکل پیدا می کند، در غیر اینصورت جامعه از کنار هر مسئله ای به راحتی می گذرد که این اصلا خوب نیست ، ولی دیدن این آثار تلنگر دارد و باعث می شود مردم از کنار مسائل بی تفاوت عبور نکنند. جامعه را باید هدایت کرد به سمت رستگاری.
 
معاون هنری وزارت ارشاد همچنین گفت:این نمایشگاه در دوره های آینده به کمال می رسد.تمام کسانی که در این نمایشگاه ورود کرده اند با هدف خلق آثاری در این حوزه آثاری را به نمایشگاه ارائه کرده اند. فاخر بودن چیدمان و … هم در ارائه آثار مهم هست، اما مشارکت مسئولانه و متعهدانه هنرمندان در این نمایشگاه بسیار خوب هست.  
 
همچنین در پایان این بازدید ، احمد مسجد جامعی و علی مرادخانی با رسم دو خط نمادین در ایجاد پرفورمنس”هاشورهایی برای صلح” اثر بزرگمهر حسین پور مشارکت داشتند.
 
گفتنی هست سومین دوره جشنواره هنر برای صلح با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و با ارایه بیش از ۱۴۰  اثر در رشته های عکاسی، نقاشی، مجسمه و گرافیک در نگارخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و  علاقمندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند تا ۳۰ شهریور ماه به نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

«صلح و سلام» زبان مشترک همه دنیا

۲۸ شهريور ۱۳۹۴ – ۱۱:۲۳

صلح، جامعه هنری را تحت تاثیر قرار داده هست

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] برجام نتانیاهو را به آمریکا کشاند این ساعت ۱۶ ۵ میلیارد تومان قیمت دارد …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دیدار رییس گروه دوستی پارلمان ویتنام با رییس مجلس شورای اسلامی گوشت های قربانی حج به کدام کشورها می رسد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا