شیمی درمانی در دوران حاملگی

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

شیمی درمانی در دوران حاملگی

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شیمی درمانی در دوران حاملگی را ببینید.

index.jpg534

خانم های باردار نیز در صورت ابتلا به سرطان می توانند تحت شیمی درمانی قرا بگیرند و این امر موجب م یشود نوزادی سالم و بدون هیچ بیماری به دنیا بیاورند اکثر این خانم ها به خاطر نوزادشان از شیمی درمانی باز می زنند که این به ضرر هردوی آنها تمام خواهد شد

کارشناسان بر اساس یک تحقیق بسیار منحصر به فرد و تحول آمیز در دنیای پزشکی دریافته‌اند درمان سرطان در خواهران باردار هیچ آسیبی به جنین نمی‌زند.

گفتنی هست، کارشناسان این نتایج را با دیدن پارامترهای سلامت، رشد ذهنی و جسمی ۱۲۹کودک به دنیا آمده در طول ۳ سال پس از تولد از مادران مبتلا به سرطان که در طول بارداری شیمی درمانی می‌کرده‌اند بدست آورده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بر اساس این تحقیقات برخی درمان‌ها مخصوص مقابله با سرطان در حین بارداری می‌تواند سبب ادامه یافتن بارداری و به دنیا آمدن نوزاد سالم شود.

کارشناسان در یک تحقیق همسو دریافته‌اند یکی از مشکلات اصلی خواهران باردار مبتلا به سرطان به دنیا آوردن نوزاد نارس هست که این مسئله چه در مادرانی که شیمی درمانی انجام نداده‌اند بطور یکسان دیدن می‌شود.

این نتایج حاصل تحقیقات پروفسور فردریک amant هست که نتایج اولیه مطالعه خود را در کنگره سرطان اروپا که در وین برگزار شده ارائه کرده هست.

بر اساس نتایج خواهران مبتلا به انواع سرطان نباید به خاطر ترس و یا انجام درمان ها را به پس از زایمان بسپارند.

این یافته‌ها همچنین دریافته‌اند انجام شیمی‌درمانی، پرتودرمانی و نیز انجام اعمال جراحی هیچ اثر نامطلوبی بر رشد ذهنی و جسمی نوزادان مبتلا به سرطان نمی‌گذارد و والدین نباید از انجام معالجت سرطان در فرزندان خردسال خود واهمه داشته باشند.

کارشناسان اما هشدار می‌دهند خواهران باردار مبتلا به سرطان به شدت در معرض بدنیا آوردن نوزاد نارس قرار دارند.

کارشناسان شایع ترین سرطان ها را در خواهران باردار را سرطان سینه، سرطان لوسمی و سرطان لنفوم می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان،

شیمی درمانی در دوران حاملگی

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره شیمی درمانی در دوران حاملگی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تصاویر چهره ها در افتتاحیه ۳۶۰ درجه سام شش نکته ی طلایی و جالب …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] احمدی نژاد در سال ۱۳۹۱، اجازه حفر صد هزار چاه را داد! دیدار با دانشمندان در توافق نامه نیامده هست

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا