شایعات رایج درباره نوش جان کردن پنیر

اخبار

شایعات رایج درباره نوش جان کردن پنیر

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شایعات رایج درباره نوش جان کردن پنیر را ببینید.

cheese_facts

بهتر است برای نوش جان کردن پنیر و استفاده از آن از باورکردن برخی شایعات رایج دست بکشید و به سخنان متخصص تغذیه در مورد آن گوش دهید برخی معتقدند نوش جان کردن پنیر بسیار افراد را خنگ می کند و موجب کم شدن و زوال عقل می شود آیا این گفته صحیح است؟

دکتر خدیجه رحمانی متخصص تغذیه گفت:همان طور که همگی شما می دانید پنیر غذایی پروتئین دار کامل ومنبع خوبی از پروتئین های کلسیم و فسفر هست.

وی ادامه داد:پنیر  یک مواد مغذی از گروه لبنیات  است که حتما روزانه باید دانشجویان و د انش آموزان در برنامه غذایی خود حداقل سه واحد بگنجانند به گونه ای که یک واحد پنیر(به اندازه قوطی کبریت)، یک واحد شیر(یک لیوان) و یک واحدماست(۴/۳لیوان)باشد.

این متخصص تغذیه بیان کرد:یکی از خصوصیات دیگر پنیر زود هضم و دیر جذب بودن آن است که سبب شده در برنامه غذایی صبحانه مورد توجه قرار بگیرد البته ناگفته نماند هنگام شب هم به بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت:بسیار از افراد معتقدا که پنیر باعث کاهش هوش می شود در صورتی که پنیر حاوی ماده ای به اسم کوچک تیرامین است که این ماده می تواند در  صورت عبور از سد خونی مغز وارد مغز شود و کاهش عملکرد ذهنی فرد را در پی داشته باشد اما این عامل سبب کاهش هوش فرد نیست زیرا بدن آنزیم خاصی دارد که به محض تماس با پنیر آن را تجزیه می کند.

این متخصص تغذیه بیان کرد:پنیر هر دو ماده کلسیم وفسفر را دارد ولی اگر میزان کلسیم زیاد باشد تعادل به هم می خورد و مقدار کلسیم از فسفر بیشتر می شود یه این دلیل با مصرف گرده که تا حدوی حاوی فسفر است این تعادل را به حالت اول باز گردانید.

شایعات رایج درباره نوش جان کردن پنیر

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره شایعات رایج درباره نوش جان کردن پنیر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] به ابتکار دکتر محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی استخدام مونتاژکار کابینت در کارخانه

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سخنان جالب روحانی درباره اینده شعار مرگ بر امریکا نهاوندیان در مشکلات پرتکرار خانم های باردار و راه حل های مناسبشان

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا