شانس بارداری بعد از سقط جنین چقدر می باشد؟

شانس بارداری بعد از سقط جنین چقدر می باشد؟

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شانس بارداری بعد از سقط جنین چقدر می باشد؟ را ببینید.

ممكن می باشد منجر به استنوز سرویكس ( تنگی سرویكس ) شود لذا مراجعه به پزشک متخصص خواهران حاذق جهت انجام آن و اجتناب از عارضه نازائی توصیه می شود.

پرسش: ۹ ماه قبل سقط در منزل .زیر ۳ ماه به علت عدم رشد جنین بعد از ۶ هفتگی داشتم از ماه دوم لكه بینی داشتم. بعد آن فریز برای درمان زخم و عفونت انجام دادم. دوباره برای بارداری اقدام كردم اما لكه بینی پس از نزدیكی داشتم. دوباره عمل لیزر چون هنوز زخم شدید وجود داشت. فقط یک ماه خوب بودم اما حامله نشدم.

الان دوباره لكه بینی كمی و روشن بعد از نزدیكی دارم. دیگر از دارو و پماد وازینال و همه چیز خسته شدم. چكار كنم كه از این مشكل كه عذاب میكشم راحت شوم و آیا دوباره حامله می شوم؟

پاسخ: از عوارض سقط ایجاد چسبندگی و مشكلاتی مانند ناباروی می تواند باشد. كه درمانهای تخصصی لازم دارد. و نیاز به پیگیری و صبر و حوصله زیاد دارد.
اگر عفونت شما ویروس پاپیلوما بوده كه نیاز به فریز كردن داشته اید باید بررسی شود كه آیا ضایعات كاملا از بین رفته اند و یا نه. این ضایعات خطر ایجاد سرطان را دارند.

این مشكلات باید با حوصله و صبر پیگیری شوند. معمولا توصیه می شود بعد از فریز یا لیزر تا ۳ هفته از نزدیكی خودداری كنید. چون زخم مجددا ایجاد خواهد شد.

برخی متخصصان خواهران توصیه میكنند برای جلوگیری از عفونت دوباره هر روز انتی بیوتیك، خواه بصورت قرص، خواه بشكل اوولهای زنانه،مورد استعمال قرار گیرد.

لازم به ذكر این نكته می باشد كه انجام فریز در موارد بسیار نادری بخصوص اگر عمل با استفاده از پروب های تیز انجام شود ، ممكن می باشد منجر به استنوز سرویكس ( تنگی سرویكس ) شود لذا مراجعه به پزشك متخصص خواهران حاذق جهت انجام ان و اجتناب از عارضه نازائی توصیه می شود.

در ترمیم زخم ها عسل بسیار سودمند می باشد. در ترمیم زخم ها از تزریق واژینال عسل به داخل واژن استفاده می شود كه می توانید از متخصصین طب سنتی وبسایت نیز مشورت بگیرید. البته از تمیز بودن عسل و عدم حساسیت به ان مطمئن باشید و در زمان خونریزی فعال و قاعدگی استفاده نكنید.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي می باشد يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

شانس بارداری بعد از سقط جنین چقدر می باشد؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره شانس بارداری بعد از سقط جنین چقدر می باشد؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا