شاخص ترین مینی ون ها

شاخص ترین مینی ون ها

پورتال يک : لطفا شاخص ترین مینی ون ها را ببينيد.

مینی ون اصطلاحا به کلاسی از خودروها گفته می شود که از لحاظ ظاهری شبیه ون ها بود و برای حمل و نقل طراحی شده اند اما در عین حال مقداری از جذابیت های سدان، هاچ بک و استیشن واگن نیز در آنها گنجانده شده هست.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی  تا کنون انواع خودروها از خانودگی گرفته تا سوپر اسپرت را مورد بررسی قرار داده ایم به ویژه آنهایی که در معادلات اسب بخار حرف های زیادی برای گرفتن داشته اند اما امروز مقداری سلایق خود را تغییر دادن داده و سراغ مینی ون ها خواهیم رفت. مینی ون اصطلاحا به کلاسی از خودروها گفته می شود که از لحاظ ظاهری شبیه ون ها بود و برای حمل و نقل طراحی شده اند اما در عین حال مقداری از جذابیت های سدان، هاچ بک و استیشن واگن نیز در آنها گنجانده شده هست. به هرترتیب این خودروها فضای بیشتری را در اختیار صاحبان خود قرار می دهند.

هوندا ادیسه ۲۰۱۵

شروع قیمت: ۲۷۵۰۰ دلار

با آنکه اسم مینی ون را یدک می کشد اما ظاهر تهاجمی آن مخاطب را به یاد سوپر اسپرت ها می اندازد. تجهیزات داخلی پیشرفته، کیفیت ساخت بالا در بدنه و کابین همگی دلایلی هستند تا ادیسه به انتخاب اول خانواده ها تبدیل شود. در این میان مصرف سوخت مناسب آن نیز عاملی جذاب به شمار می رود.

کرایسلر تاون اند کانتری

شروع قیمت: ۳۰۵۰۰ دلار

این مینی ون با برند جذاب خود گزینه ای شاخص محسوب می شود هر چند همه جا برای خرید در دسترس نیست اما بسیار شاخص هست. موتور پرقدرت ۶ سیلند رو طراحی بسیار راحت فضای داخلی از آن خودرویی مناسب ساخته هست.

تویوتا سیه نا ۲۰۱۵

شروع قیمت: ۲۷۹۰۰ دلار

تویویتا سیه نا ۲۰۱۵ تازه وارد خوش قیمت این جمع هست. ظاهر آن شباهت زیادی به سایر محصولات روز تویوتا دارد و از همان زبان طراحی پیروی می کند.

کیا سدونا ۲۰۱۵

شروع قیمت: ۲۶۳۰۰

سدونا ۲۰۱۵ تداوم روند موفقیت های گروه خودروسازی کره ای در بازارهای جهانی هست. این مینی ون از طراحی بسیار کم نقصی برخوردار هست و با موتور ۶ سیلندر خود قدرت و آسایش و البته زیبایی را به خریداران هدیه می دهد.

داج ۲۰۱۵ گرند کاروان

شروع قیمت: ۲۲۳۰۰ دلار

اگر از علاقه مندان محصولات آمریکای باشید این مینی ون گزینه ای مناسبی برای شما محسوب می شود. طراحی ساده و مناسبی دارد و از نمای مقابل مخاطب را به یاد داج چلنجر می اندازد.

نیسان کوئست ۲۰۱۵

شروع قیمت: ۲۶۸۰۰ دلار

نیسان با ارائه کوئست به دنبال جلب نظر خانواده ها و سهم خواهی از بازار مینی ون ها بوده، هر جند این خودرو با کمی خلاقیت بیشتر می توانست ظاهر جذاب تری داشته باشد.

مزدا ۵ ۲۰۱۵

شروع قیمت: ۲۱۱۰۰ دلار

این تنها مینی ون تولید شده توسط مزدا هست و البته حرکت موفقی هم بوده زیرا در ظاهر بسیار خوش ساخت بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول با استفاده از موتور ۴ سیلندر کم مصرف خود گزینه مناسبی برای خانواده به شمار می رود.

کرایسلر تاون اند کانتری ۲۰۱۶

شروع قیمت: ۳۰۰۰۰ دلار

هرچند بصورت گسترده به بازار ارائه نشده اما تداوم نوار موفقیت های تاون اند کانتری ۲۰۱۵ را برعهده خواهد داشت. موتور ۳٫۶ لیتری ۶ سیلندر با ۲۲۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۶۰پوندفوت از آن گزینه ای مناسب ساخته هست.

فورد ترانزیت ۲۰۱۵

شروع قیمت: ۳۳۵۰۰

یکی از برترین های بازار هست که مصارف زیادی نیز دارد. البته طوری طراحی شده که می توانید آنرا یک ون فول سایز نیز در نظر بگیرید اما به هر ترتیب در رده مینی ون ها ارائه می شود. در نمونه استاندارد آن از موتور ۶ سیلندر ۳۱۰ اسب بخاری استفاده شده هست.

 

شاخص ترین مینی ون ها

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره شاخص ترین مینی ون ها با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا