سفر آمانو به تهران

سفر آمانو به تهران

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۱۴ق.ظ)
سفر آمانو به تهران موج – مديرکل آژانس بين المللي انرژي اتمي طي چند روز آينده براي ادامه همکاري ها در راستاي «نقشه راه» وارد تهران مي شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي ايران روز گذشته (دوشنبه) از سفر يوکيو آمانو به تهران خبر داد.
وي گفت: موضوعي که در مورد آن با آمانو صحبت کرديم در ارتباط با فعاليت هاي هسته اي گذشته و حال کشور می باشد.
صالحي افزود: ۱۲ نفر از کارشناسان آژانس امشب عازم ايران مي شوند و يوکيو آمانو، مديرکل آژانس نيز ظرف سه تا چهار روز آينده به ايران سفر خواهد کرد.
صالحي گفت: ايران اميدوار می باشد بر اساس توافق با آژانس، موضوعات مربوط به گذشته تا ۱۵ دسامبر امسال بسته شود چون ضرورتا بايد اين موضوع تکليفش روشن شود تا اينکه برجام بتواند عملياتي شود.
بر اساس توافق ايران و آژانس بين المللي انرژي هسته اي تا تاريخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۴ آذر)، مدير کل ارزيابي نهايي را در مورد حل تمامي مسائل باقي‌مانده گذشته و حاضر آن طور که در ضميمه گزارش ۲۰۱۱ مدير کل (GOV/2011/65) تعيين شده، براي اقدام به شوراي حکام ارائه خواهد کرد. پيش از صدور گزارش، يک نشست فني جمع‌بندي ميان ايران و آژانس برگزار خواهد شد.

سفر آمانو به تهران

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] شکایت مجدد دانشجویان بورسیه از وزارت علوم ۵ دقیقه پیش انتظار برگ ریزان اجاره …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] شیرینی پربرکت با این غذاها جلوی اشتهای خود را بگیرید

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا