سردار نقدي در پاسخ به سي ان ان: آمريکا در برجام ترفندهايي براي فريب ما بکار برده می باشد

سردار نقدي در پاسخ به سي ان ان: آمريکا در برجام ترفندهايي براي فريب ما بکار برده می باشد

پایگاه تفریحی تحلیلی انتخاب (پورتال) :

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه برگزاري هفته دفاع مقدس در پاسخي کوتاه به شبکه سي‌ان‌ان از بي‌اعتمادي به آمريکا حرف گفت.

شبکه خبري آمريکايي «سي ان ان» در گزارشي از تهران با اشاره به برگزاري سالروز حماسه ۸ سال دفاع مقدس و سخنان رئيس جمهوري ايران نوشت: برگزاري هفته دفاع مقدس در ايران به مناسبت آغاز نبرد عراق عليه ايران در دهه ۸۰ ميلادي می باشد. جنگي که با هدايت «صدام حسين» رييس جمهور زمان عراق عليه ايران و با تهاجم با اين کشور آغاز شد و او در اين نبرد عليه نيروهاي ايراني سلاح شيميايي استفاده کرد.

سي ان ان در ادامه با اشاره به سخنان «حسن روحاني» رييس جمهور ايران در اين مراسم نوشت: بسياري از فرماندهان نظامي و سياستمداران ايراني آمريکا را مقصر پيدايش داعش مي‌دانند و حملات ائتلاف به رهبري آمريکا را عليه داعش نيز کاملا بيفايده عنوان مي‌دارند.

خبرنگار سي‌ان ان در بخشي ديگر از گزارش خود نوشت : در حالي‌که بسياري از ميانه روهاي ايراني منتظر گشايش دوره‌اي جديد روابط بين ايران و غرب بعد از توافق هسته‌اي هستند اما بي اعتمادي به آمريکا که مدت‌هاست از آن به سخره «شيطان بزرگ» ياد مي‌شود، در ايران کماکان تماشا مي‌شود.

سردار سرتيپ پاسدار «محمدرضا نقدي» فرمانده نيروهاي مقاومت بسيج مستضعفين در اين زمينه به خبرنگار سي ان ان گفت: «من فکر مي‌کنم آمريکا در توافق هسته‌اي ترفندهايي بکار برده تا ما را فريب دهد. ضرورت دارد ما به دقت مراقب باشيم. ما نبايد در تله آن‌ها گرفتار شويم.»

سردار نقدي در پاسخ به سي ان ان: آمريکا در برجام ترفندهايي براي فريب ما بکار برده می باشد

منبع : انتخاب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ساز ناکوک مسیول محیط زیست در عرصه سیاست خارجی تلویزیون تماشا در جوانی و …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] افزایش کارایی و کارامدی شبکه بانکی با همدلی مسیولان امریکا تسلیم شرایط روسیه درباره سوریه شده

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا