سرانجام برنده مسابقه “ژوله – حیایی” مشخص شد

سرانجام برنده مسابقه “ژوله – حیایی” مشخص شد

سرانجام بعد از یک مسابقه نفسگیر ۷۲ ساعته بین دو کمدین خندوانه ، امیر مهدی ژوله توانست با اختلاف اندکی ، به دور بعد مسابقه “استندآپ کمدی(ایست خند)” صعود کند.

به گزارش عصر ایران ، در این مسابقه امین حیایی ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۶۴۳ رأی آورد و ژوله ، صاحب ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۴۶ رأی شد.

هر چند مسابقه کمدین ها در خندوانه صرفاً برای خلق دقایقی شاد برای مردم می باشد ، اما حواشی سیاسی بر مسابقه این دو هنرمند سایه افکند.
در ابتدای رأی گیری ، امین حیایی با اختلاف قابل ملاحظه ای جلوتر از ژوله بود ولی با گذشت چند ساعت، برخی فعالان فضای مجازی متعلق به جریان اصلاح طلب، با یادآوری نقش آفرینی حیایی در فیلم قلاده های طلا، از همفکران خود خواستند به حیایی رأی ندهند و به ژوله که قبلاً سردبیر یکی از نشریات اصلاح طلبان بود ، رأی بدهند.
بدین ترتیب، ماجرا سیاسی شد و برخی فعالان فضای مجازی متعلق به جریان اصولگرا نیز به تبلیغ حیایی پرداختند.

در این میان ، هواداران امیر تتلو (خواننده زیر زمینی) هم که از انتقاد ژوله نسبت به تتلو شاکی بودند به کمپین حامیان حیایی پیوستند و مسابقه ابعاد جدیدتری پیدا کرد.

در طول مسابقه ، بارها آرای دو طرف از همدیگر پیشی گرفت تا این که نهایتاً ژوله با اختلاف حدود ۲۰۰ رأی برنده شد و به دور بعد راه یافت.
این ماجرا ، نشان داد که جامعه ایران هنوز به شدت سیاست زده می باشد و به ویژه برخی طیف های اجتماعی که احساس می کنند نمی توانند مطالبات خود را در یک فضای متعادل بیان کنند، به دنبال هر فرصتی برای ابراز هستند ، روزی نظرسنجی برنامه ۹۰ و روزی دیگر خندوانه و

The post سرانجام برنده مسابقه “ژوله – حیایی” مشخص شد appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال تفریحی و سبک زندگی.

سرانجام برنده مسابقه “ژوله – حیایی” مشخص شد

منبع : ایران استایل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] حضور مردم باعث شکست فتنه های دشمنان می شود تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] رویترز اتحادیه اروپا در تلاش برای لغو برخی تحریم های بلاروس می باشد مسیر پرپیچ و خم طلایی در هلند +عکس

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا