سخنان گستاخانه وزیر سعودی علیه ایران

سخنان گستاخانه وزیر سعودی علیه ایران

اخبار سیاسی ، سخنان گستاخانه وزیر سعودی علیه ایران: وزیر خارجه عربستان در ادامه اظهارات خصمانه علیه دولت و ملت ایران اظهار داشت: آخرین کسی که باید ازسلامت حجاج ودموکراسی صحبت کند،رئیس جمهور ایران و ایرانیها هستند.

وزیر سعودی،رئیس جمهور ایران،حجاج


به گزارش پورتال یک به نقل از خبرگذاری میزان، آخرین کسی که باید ازسلامت حجاج ودموکراسی صحبت کند،رئیس جمهور ایران و ایرانیها هستند!به “عادل الجبیر” وزیر خارجه عربستان در پورتال ۱ به اظهارات رئیس جمهور کشورمان در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در ادامه اظهارات خصمانه و بی اساس خود عنوان داشت که تهران دلیل اصلی فاجعه جاری در سوریه می باشد.

این در حالی می باشد که طبق اسناد و گزارش های موجود عربستان یکی از حامیان اصلی تروریسم در سوریه می باشد و مقامات سوری نیز بارها به این مسأله اشاره داشته اند.

الجبیر در ادامه اظهارات بی اساس خود انقلابیون یمن را کودتاچی خواند و گفت ایران باید دست از حمایت از آنان بردارد.

 وی بار دیگر ادعای خود را در سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی آل سعود در مدیریت مناسک حج و در پاسخ به انتقادهای مقامات ایرانی از این بی کفایتی ها، تکرار کرد و مدعی شد ایران در حال استفاده سیاسی از حادثه منا می باشد.

 رئیس جمهور ایران در اظهارات روز گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما آماده‌ایم برای نابودی تروریسم و بسترسازی برای تحولات دموکراتیک در قسمت کمک کنیم و اجازه ندهیم اسلحه به ابزار تحول، بدل شود. ما همان‌گونه که در عراق و افغانستان به استقرار دموکراسی کمک کردیم آماده کمک به دموکراسی در سوریه و نیز یمن هستیم. ما از تداوم قدرت با رأی ملت و نه اسلحه حمایت می‌کنیم. ما از حکومت اکثریت با حفظ حقوق اقلیت دفاع می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: عراق، ‌سوریه و یمن، مدل‌های یکسانِ بحران‌آفرینی از طریق ترور، افراطی‌گری، خشونت، کشتار، تجاوز، و بی‌تفاوتی جامعه جهانی هستند.

سخنان گستاخانه وزیر سعودی علیه ایران

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا