ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ به صورت رسمی در سه مدل معرفی شد

ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ به صورت رسمی در سه مدل معرفی شد

لطفا در ادامه را ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ به صورت رسمی در سه مدل معرفی شد را ببینید.

ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ در نهایت رسمی شد. امشب در طی رویداد IFA 2015 شرکت موتورولا سه مدل جدید را برای ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ به نمایش گذاشت که ترکیب های مختلفی از اندازه، سبک، رنگ و دسته یا بند را به ارمغان آورده می باشد. این دستگاه پوشیدنی اندرویدی پیشرفت های بزرگی را نسبت به نسل قبلی داشته می باشد اما در دیدن کلی بسیار شبیه به نسل قبلی می باشد.

شما می توانید این ساعت هوشمند جدید را در اندزه بزرگ مردانه ۴۶mm، مردانه کوچک ۴۲mm و یا گزینه زنانه ۴۲mm خریداری کنید. با استفاده از ویژگی Moto Maker خریداران قادر خواهند بود تا انواع رنگ را همراه با بند های مختلف نیز انتخاب کنند و قیمت آن باتوجه به انتخاب شما از ۲۹۹٫۹۹ دلار شروع و به ۴۲۹٫۹۹ دلار ختم می شود.

IMG_6500-1280x960

IMG_6512-1280x960

از لحاظ خارجی طراحی مجدد این ساعت هوشمند بسیار متفاوت می باشد. مقدار فضای صفحه نمایش هنوز در پایی مشخص می باشد. همچنین به گفته موتورولا برای حفظ گودی ساعت دکمه تاچ منتقل شده می باشد و به طور تصادفی نیم توان آن را فشرد. این شرکت همچنین با بند های مختلف و امکان تعویض راحت تر آن ها خریداران را به خود جذب می کند.

IMG_6589-1280x960

علاوه بر این برخی از به روزرسانی ها در صفحه نمیاش هنوز هم وجود دارد و صفحه نمیاش واضح تر از گذشته به نظر می رسد. وضوح ۳۶۰ در ۳۳۰ پیکسلی صفحه نمایش گزینه بزرگتری را ارائه داده می باشد و امکان انتخاب دو نوع باتری ۴۰۰mAh یا ۳۰۰mAh در هنگام خرید نیز وجود دارد. در کنار همه این ها قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظهداخلی ۴ گیگابایتی تامین می شود.

IMG_6569-1280x960

در بخش نرم افزاری از سیستم عامل پوشیدنی اندروید استفاده کرده می باشد که اگر عادلانه بررسی کنیم خیلی بهتر از سال گذشته می باشد. موتورولا چند اپلیکیشن جدید را برای ردیابی ورزشی به ارمغان آورده می باشد که نوتیفیکیشن ها را مستقیما در صفحه اصلی به نمایش می گذارد.

IMG_6552-1280x960

IMG_6547-1280x960

اگرچه تاریخ دقیق انتشار این دستگاه هنوز مشخص نشده می باشد اما شرکت موتورولا پیش فروش نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را در فروشگاه های خرده فروشی Amazon و Best Buy آغاز کرده می باشد. علاوه بر این ممکن می باشد که بعد از این ماه در فروشگاه Nordstrom نیز فروش آن آغاز شود.

منبع: [technobuffalo]

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ به صورت رسمی در سه مدل معرفی شد ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا