ساخت هر خط مترو چند نفر را مشغول بکار می‌کند

ساخت هر خط مترو چند نفر را مشغول بکار می‌کند

معاون عمراني راه آهن شهري تهران و حومه گفت:ایجاد بیش از ۱۶ هزار شغل مستقیم و ۱۶۵ هزار شغل غیر مستقیم با ساخت هر خط مترو ایجاد می‌شود. .

به گزارش مشرق، محمدمنتظري معاون عمراني راه آهن شهري تهران و حومه با اشاره به آخرین وضعیت مترو مهرآباد با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد صنعت مترو ساخت داخل می باشد ،گفت: در واقع ۱۰۰ درصد تونل های مترو، ۱۰۰ درصد ایستگاه ها، ۸۰ درصد تجهیزات و ۵۰ درصد قطارهای مترو ساخت داخل می باشد. بر این اساس در ساخت هر خط مترو ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم و ۱۶۵ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می شود (در مجموع ۱۸۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی) در واقع می توان صنعت مترو سازی را فرصتی بی بدیل در راستای اشتغال زایی در کشور دانست.

وی با اشاره به مترو مهرآباد عنوان کرد:در حال حاضر فعالیت ساخت تمامی تونل ها به پایان رسیده و بيش از نود درصد پروژه تکمیل شده می باشد.

وي افزود: تونل های این مترو ریل گذاری شده می باشد و سه ایستگاه و یک ایستگاه تبدیلی آن نيز ساخته شده و تنها كار هاي نازك كاري ان در حال انجام می باشد.

نماینده مجمع جهانی حمل و نقل عمومی (UITP) در تهران گفت: كمتراز ۱۰ درصد کار باقی مانده می باشد که تا چند ماه آينده این مترو به بهره برداری خواهد رسید.

منتظری در پایان تاکید کرد: در مجموع چنانچه عزم ملی برای توسعه خطوط مترو در تهران و سایر کلان شهرهای کشور ایجاد شود ، ضمن رفع معضلاتی مانند ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی، می توانیم به سمت توسعه پایدار پیش برویم و سطح کیفیت زندگی در شهرهای کشور را ارتقا دهیم.

ساخت هر خط مترو چند نفر را مشغول بکار می‌کند

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره ساخت هر خط مترو چند نفر را مشغول بکار می‌کند با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بزرگترین هیات اقتصادی فرانسوی در راه تهران nbsp 1 نظر استخدام در نمایندگی مرکزی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] انتقاد معاون وزیر کشور از ساخت و ساز روی گسل ها شکارچی شبگرد در انگلیس دستگیر شد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا