زندگی فقیرانه حسین آقا +عکس

زندگی فقیرانه حسین آقا +عکس

لطفا در ادامه را زندگی فقیرانه حسین آقا +عکس را ببینید.

زندگی فقیرانه حسین آقا


ممکن است کمتر کسی باور کند که خانواده‌های در کلان شهری مثل تهران زندگی می‌کنند که سیر کردن شکمشان تنها به تیکه از نان و آب بسنده می‌کنند.


این روزها به دلیل زندگی‌های ماشینی و مشکلات، همسایه‌ها توجه کمتری را به یکدیگر دارند و از حال و روز همدیگر بی خبرند.


هم اکنون حسین آقا پیرمرد ۶۰ ساله‌ای به همراه همسرش، دو دختر و پسرش به دلیل فقر ، نداری، تهی‌دستی، بی‌پولی در گوشه‌ای از بهشت زهرا و دور از چشم شهروندان در چادری روزهای خود را سپری می‌کنند.


h60a7d2e0icqdrunbe


وی در گفت‌وگویی با اشاره به مشکلات زندگیش و اینکه در این سال‌ها با مشکلات زیادی روبرو بوده می باشد، اظهار داشت: بنده صاحب سه دختر و یک پسر هستم که چند سال پیش یکی از دخترهایم ازدواج کرده می باشد.


این پیرمرد اضافه کرد: حدود یک ماه پیش به دلیل عدم پرداخت اجاره، صاحبخانه ما را بیرون کرد و ما نیز برای اینکه از چشم شهروندان به دور باشیم، به بهشت زهرا آمدیم.


وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر یکی از دخترهایم عقد کرده می باشد ولی به دلیل نداشتن جهیزیه نمی‌تواند به خانه بخت برود.


حسین‌ بیان داشت: این روزها به دلیل نداشتن پول و عدم پرداخت جهیزیه از فردیس کرج اثاثیه خود را جمع کرده‌ام و به یک پارکینگی در مجاورت بهشت‌زهرا نقل مکان کرده‌ام و روزهای سختی را می‌گذرانم.

8bio9ikzl3gkoxoirtzx


این پیرمرد اظهار داشت: در اسفند ۹۱ به دلیل نداشتن پول و پرداخت اجاره، مدتی را به همراه خانواده‌ام در همین مکان سپری کردم که بعد از چند مدتی شهرداری تهران مبلغ ۵ میلیون تومان را به عنوان ودیعه مسکن به من پرداخت کرد و من توانستم در آن زمان با پرداخت ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان و همچنین ودیعه ۵ میلیونی، خانه‌ای را در فردیس کرج اجاره کنم اما پس از مدتی دیگر نتوانستم اجاره پرداخت کنم.


وی گفت: سال‌های سال می باشد که از مریضی رنج می‌برم و همین اینک نیز داروی تشنج می‌خورم.


این پیرمرد تصریح کرد: ۲۲ سال می باشد که سابقه بیماری صرع دارم به طوری که هر جایی که برای کار مراجعه کردم پس از مدتی به دلیل تشنج نتوانستم ادامه کار بدهم.


به گزارش فارس، این پیرمرد به همراه خانواده‌اش چند هفته‌ای که در یک چادر و در یکی از پارکینگ‌های بهشت‌زهرا زندگی خود را سپری می‌کند و این در حالی می باشد که جز نان و آب چیز دیگری برای نوش جان کردن ندارد.


حسین‌آقا از دردها و رنج‌هایش و بی‌توجهی مسئولان به زندگی‌اش اشاره کرد و افزود: حدود ۴ هفته می باشد که در این مکان اتراق کرده‌ایم و این در حالی می باشد که از بعضی از دیدن‌های مردم خسته شده‌ام.


این پیرمرد در حالی که اشک از چشم‌هایش جاری شده بود، ادامه داد: از زن و بچه‌ام خجالت می‌کشم که نتوانسته‌ام زندگی آرامی را برای آن‌ها فراهم کنم و همیشه در درد و رنج به سر برده‌ام.


حسین آقا در حالی این روزها در این چادر با زن و بچه‌اش سپری می‌کند که اگر سقفی و پناهی برای وی تهیه شود قطعاً می‌تواند با خانواده خود زندگی آرامی را داشته باشد.


iupg05m42h1di8siumi4

در حالی در کشور ما دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد فعال هستند و از حقیقتا در این سال‌ها کمک‌هایی به خانواده‌های محروم و نیازمند داشته‌اند که می‌طلبد نیم نگاهی نیز به این خانواده داشته باشند.


به امید روزی که حسین آقا با خانواده‌اش صاحب سرپناهی شود.


فارس

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست زندگی فقیرانه حسین آقا +عکس ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا