زناشویی در بارداری، اول نیازها را بشناسید

زناشویی در بارداری، اول نیازها را بشناسید

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه زناشویی در بارداری، اول نیازها را بشناسید را ببینید.

آبی روز: ممکن می باشد فکر داشتن روابط جنسی در دوران بارداری شما را کمی بترساند، اما هیچ دلیلی برای عوض برنامه فعالیت جنسی تان وجود ندارد مگر آنکه پزشکتان به شما توصیه کند. جنین شما توسط مایه آمنیوتیک درداخل رحمتان احاطه شده می باشد و به خوبی محافظت می شود . بنابراین داشتن روابط جنسی یا ارگاسم آسیبی به جنین نمی زند.

اگر شما سابقه سقط جنین داشته باشید ممکن می باشد پزشکتان شما را از داشتن روابط جنسی در ابتدای دوران بارداری منع کند. همچنین اگر قبلا مشکلاتی مانند زایمان پیش از موعد یا خونریزی داشتید ممکن می باشد انجام مقاربت محدود شود.درباره روابط جنسی با همسرتان صحبت کنید.

کلید حفظ صمیمیت با همسرتان در دوران بارداری، بیان کردن احساساتتان در مورد داشتن روابط جنسی در دوران حاملگی تان می باشد.همسرتان را تشویق کنید که با شما صحبت کند مخصوصا 

اگر متوجه شدید که همسرتان نیز نگرانی هایی دارد. صحبت کردن به هر دو شما کمک میکند که احساسات و نیازهای همدیگر را بهتر درک کنید.

آیا نیاز جنسی من در طی بارداری عوض خواهد کرد؟

این  کاملا طبیعی می باشد که نیاز جنسی شما در دوران بارداری عوض کند. تغییرات هورمونی باعث افزایش نیاز جنسی در برخی بانوان در دوران حاملگی می شود. اما برخی دیگر ممکن می باشد به اندازه قبل علاقه ای به داشتن روابط جنسی نداشته باشند. هر دو این حالات طبیعی می باشد و نیاز به نگرانی وجود ندارد.

در طی سه ماهه اول بارداری ممکن می باشد برخی بانوان به علت خستگی و داشتن حالات ناخوشایند علاقه شان را به روابط جنسی از دست بدهند در صورتیکه در برخی دیگر هیچ تغییری در آن ایجاد نمی شود.

چگونه می توانم روابط جنسی خوشایند و راحتی در دوران بارداری ام داشته باشم؟  

همانطور که دوران بارداری شما به پیش می رود ممکن می باشد برای راحتی نیاز به عوض پوزیشن در روابط جنسی داشته باشید. انجام این تغییرات حتی ممکن می باشد پس از زایمان نیزهمچنان نیاز باشد.

ممکن می باشد نیاز به استفاده از ژل های روان کننده ها با پایه آب را نیز در طی مقاربت احساس کنید. نباید در حین مقاربت دردی احساس کنید. در زمان ارگاسم رحم شما منقبض می شود. در صورتیکه انقباضات همراه با درد غیر معمول باشد با پزشک خود تماس بگیرید. همچنین در صورتیکه درحین مقاربت دچار خونریزی شدید شوید یا کیسه آبتان بترکد مقاربت را متوقف کرده و با پزشکتان تماس بگیرید. پس از ترکیدن کیسه آب، هیچ چیز نباید وارد واژن بشود.

برای افزایش صمیمیت در دوران بارداری وقتی بگذارید.

اگر پزشکتان روابط جنسی تان را محدود کرده یا اگرخودتان تمایلی به مقاربت ندارید، برای افزایش صمیمیت با همسرتان وقتی بگذارید. راه های زیادی برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد. 

از آن ها غافل نشوید.

عشقی را که باعث بوجود آمدن فرزندتان شده می باشد را در خاطر داشته باشید و از زمانیکه با همسرتان می گذرانید نهایت لذت را ببرید. به پیاده روی های عاشقانه بروید، از یک شام رومانتیک باشمع لذت ببرید یا  پشت همدیگر را ماساژ بدهید!

چقدر بعد از تولد فرزندم می توانم رابطه جنسی داشته باشم؟

هرزمانی که بهبود پیدا کردید می توانید فعالیت های جنسی خود را از سر بگیرید،  وقتی خونریزی شما متوقف گردید و زمانی که شما و همسرتان خود را برای شروع روابط جنسی آماده حس کردید می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

ممکن می باشد مشاور بانوان شما  توصیه کند داشتن رابطه جنسی را تا پس از اولین ملاقات پس از زایمان با پزشکتان، به تاخیر بیندازید. بعد از بارداری برخی بانوان احساس می کنند ترشحات روان کننده  واژن شان کاهش پیدا کرده می باشد. در این موارد استفاده از روان کننده ای با پایه آب می تواند برای رفع خشکی واژن  بسیارکمک کننده باشد.

آیا امکان بارداری مجدد در دوران شیردهی وجود دارد؟

زنانی که در مرحله شیر دهی می باشند ممکن  می باشد تاخیر در تخمک گذاری و قاعدگی را تجربه بکنند. اما تخمک گذاری قبل از اینکه دوباره پریود شوید اتفاق می افتد و یادتان باشد که امکان بارداری شما در این دوران نیز وجود دارد و باید در دوران شیردهی نیز از روشهای پیشگیری از بارداری استفاده کنید.

زناشویی در بارداری، اول نیازها را بشناسید

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره زناشویی در بارداری، اول نیازها را بشناسید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا