زایمان در آب به صورت رایگان، در کدام شهرستان؟!

زایمان در آب به صورت رایگان، در کدام شهرستان؟!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه زایمان در آب به صورت رایگان، در کدام شهرستان؟! را ببینید.

زایمان در آب به صورت رایگان در بیمارستان امین اصفهان انجام می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد اجرایی تحول نظام سلامت مرکز آموزشی درمانی امین رتبه اول استانی را در کاهش میزان سزارین کسب کرد.

رئیس بیمارستان امین اصفهان در این خصوص اظهار کرد: زایشگاه بیمارستان امین یکی از باسابقه‌ترین زایشگاه‌های استان اصفهان می باشد که میزان موالید آن نسبت به زایشگاه‌های دیگر بیمارستان‌های استان بالاتر می باشد.

زایمان در آب به صورت رایگان در اصفهان

سید مجتبی طلایی با اشاره به اینکه امنیت زایمان در بیمارستان امین بسیار بالا می باشد به طوری که طی سه سال گذشته هیچ موردی از مرگ مادر را در این بیمارستان شاهد نبوده‌ایم، گفت: در یکسال گذشته از ۱۶۰۰ موالید این بیمارستان ۱۲۰۰ مورد آن به روش طبیعی انجام شده و تمام خدمات نیز به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار گرفته می باشد.

وی اضافه کرد: در این بیمارستان پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت، با کاهش چشمگیر آمار زایمان به روش سزارین مواجه هستیم به گونه‌ای که قبل از اجرای این طرح حدود ۷۰ درصد زایمان‌ها با روش سزارین و تنها ۳۰ درصد زایمان‌ها با روش طبیعی انجام می‌شد اما پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت این آمار بالعکس شد و در حال حاضر ۷۰ درصد زایمان‌ها در بیمارستان امین با روش طبیعی انجام می‌شود.

طلایی ادامه داد: برای اینکه به این هدف برسیم روش‌های مختلفی که زایمان را تسهیل کند، به کار گرفته و امکانات آن را فراهم کرده ایم؛ به طور مثال در مرکز پزشکی امین زایمان در آب همراه با ماساژ درمانی، رایحه درمانی، سرما درمانی و گرما درمانی برای انجام زایمانی کم درد را انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اتاقی که برای انجام زایمان آماده شده به همراه دستگاه‌ها و امکاناتی که در آن تجهیز شده تا مادران باردار احساس کم دردی کنند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان هزینه در بر داشته می باشد، افزود: این در حالی می باشد که زایمان در آب به صورت رایگان در این بیمارستان انجام می‌شود. بازسازی فضای فیزیکی زایشگاه را به گونه ای انجام داده ایم که مادران باردار به انجام زایمان طبیعی راغب می‌شوند.

رییس بیمارستان امین خاطرنشان کرد: ما کم کم به میزان جهانی در زایمان
طبیعی نزدیک می‌شویم و این در شرایطی می باشد که بیمارستان امین یک بیمارستان
ارجاعی می باشد، یعنی از اغلب نقاط استان به خصوص از قسمت شمال و شرق اصفهان،
زایمان‌های با ریسک بالا و یا به دلایل خاص به این بیمارستان ارجاع می‌شود.

رییس بیمارستان امین اصفهان از دیگر اقدامات این بیمارستان برای افزایش زایمان طبیعی را راه اندازی کلاس‌های آمادگی برای زایمان طبیع، آموزش محاسن زایمان طبیعی و خطرات سزارین به مادران باردار به صورت رایگان، ارتباط مستمر ماماهای کادر آموزشی با مادران باردار به صورت تلفنی و حضوری برای افزایش انگیزه در مادران باردار برای انجام زایمان طبیعی، ارایه بسته‌های تشویقی برای ماماها و متخصصان خواهران و زایمان با افزایش حق العمل زایمان‌های طبیعی نسبت به سزارین و هم‌چنین رایگان شدن زایمان طبیعی برشمرد.

زایمان در آب به صورت رایگان، در کدام شهرستان؟!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره زایمان در آب به صورت رایگان، در کدام شهرستان؟! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا