رونمایی سامسونگ از ماشین لباسشویی با امکانات جدید و جالب

رونمایی سامسونگ از ماشین لباسشویی با امکانات جدید و جالب

لطفا در ادامه را رونمایی سامسونگ از ماشین لباسشویی با امکانات جدید و جالب را ببینید.

رونمایی سامسونگ از ماشین لباسشویی با امکانات جدید و جالب به گفته ی سامسونگ ، ۹۰ درصد  مواقع بعد از شروع پروسه ی شستشوی ماشین لباسشویی، کاربر نیاز به افزودن لباس های فراموش شده ی بیشتری دارید. سامسونگ برای این مشکل به راه حل جدیدی رسیده می باشد. با زومیت همراه باشید.

 

ماشین لباسشویی  جدید سامسونگ به قابلیت جدیدی به اسم کوچک AddWash مجهز شده می باشد. درب کوچکی بر روی درب اصلی ماشین لباسشویی قرار گرفته می باشد که به واسطه آن می توانید لباس های فراموش شده و یا نرم کننده مورد نظر را در هر مرحله از شستشو بدون هرگونه مشکلی به لباس های در حال شستشو بیافزایید. برای این کار فقط کافی می باشد کلید توقف را بزنید و پس از توقف پروسه ی شستشو، درب دوم را باز کرده و موارد نیاز را بیافزایید.

ماشین لباسشویی جدید خود را با اسم کوچک WW8500 AddWash معرفی کرد همچنین این ماشین لباسشویی شروع و اتمام پروسه های شستشو را از طریق اپلیکیشن مخصوص خود به تلفن همراه و تبلت شما اطلاع رسانی خواهد داد.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ WW8500 AddWash به تکنولوژی های SuperSpeed برای سرعت بخشیدن به پروسه و کاهش آن به کمتر از یک ساعت و SpeedSpray برای پاشش آب به تمامی نقاط و EcoBubble که آب و هوا را برای شستشوی بهتر به لباس با یکدیگر مخلوط می کند نیز تجهیز شده می باشد.

 

 

 

 

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست رونمایی سامسونگ از ماشین لباسشویی با امکانات جدید و جالب ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا