رونق اقتصادی در نیمه دوم سال ۹۵

رونق اقتصادی در نیمه دوم سال ۹۵

پورتال ۱ نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در بهترین شرایط چنانچه اوایل سال ۹۵ گشایش هایی در وضعیت اقتصاد کشور صورت گیرد، آثار آن را در نیمه دوم سال شاهد خواهیم بود.

علی محمد احمدی افزود: هرچند در سال ۹۴ شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست اما در سال آینده تا حدودی به سمت رونق خواهیم رفت اما چنانچه مفاد برجام نهایی شود، وضعیت از شرایط فعلی بهتر خواهد شد.

وی یادآور شد: بعد از توافق هسته ای، دیدگاه های موافق ناشی از بهبود معیشت زندگی مردم بروز و خیلی ها را خوشحال کرد و به هیجان آورد لذا دولت با عنایت به دستاوردهای این مذاکرت باید تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی از جمله ارتقا وضعیت معیشتی مردم بکار گیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: البته در حوزه اقتصاد؛ یکسری انتظارات داریم و یکسری عملکرد اقتصادی که جهت گیری انتظارات اقتصادی به تورم و انتظارات تورمی دامن زده در نتیجه دولت نیز برای مهار هیجانات ناچار هست جو مثبتی را برای اقتصاد کشور ترسیم کند چرا که وظیفه دولتها امیدبخشی در جامعه هست و نمی تواند اعلام کند که مردم وضع بدتر می شود.

وی تصریح کرد: اما اندیشه کلی هم این هست که پس از توافق و رفع تحریم ها، وضع اقتصادی و معیشت مردم بهتر می شود و وضعیت فعالیت هایی که مشمول تحریم های هسته ای بود مانند تحریم های بانک ها، کشتیرانی، صنعت خودرو و غیره بهبود پیدا می کند؛در نهایت فرصت هایی را برای اقتصاد پس از برجام ایجاد خواهد کرد اما وظیفه دولت این هست که در این شرایط اوضاع را مدیریت کند.

نماینده مردم ایلام تاکید کرد: دولت با استفاده مطلوب و بهینه از فرصت ها می تواند کمال بهره برداری را برای بهبود اقتصادی کشور داشته باشد و در شرایط جدید رشد و توسعه را طبق سیاست های اقتصاد مقاومتی فراهم آورد که اگر این جهت گیری مثبت ایجاد شود، تحولات و تغییرات مثبتی را در اقتصاد شاهد خواهیم بود.

رونق اقتصادی در نیمه دوم سال ۹۵

منبع : پول نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بازارچه زرجوب شهرستان رشت تخریب شد رضایت از زندگی در جوانی و تاثیر آن …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سیاست از مشروطه مشروعه تا نظارت استصوابی نظافت و تمیزکاری وسایل هوشمند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا