روشهایی برای روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی

روشهایی برای روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی

لطفا در ادامه را روشهایی برای روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی را ببینید.

روشهایی برای روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی

اگر شما هم از آن دسته بانوانی هستید که علاقه زیادی به رنگ کردن موی خود دارید بهتر هست به جای مواد شیمیایی از مواد طبیعی استفاده کنید که به مرور زمان لطمه ای به موی شما نزندراحت ترین مدل مو,شیک ترین مدل مو,مدل موی زیبا

در این مقاله از ما به شما راه هایی را برای روشن شدن موهایتان ارائه می دهیم :

* رنگ مو های شما از عوامل مهمی هست که در درخشان شدن موهای شما نقش بسزایی دارد رنگ هایی مانند رنگ قهوه ای و رنگ بلوند رنگ هایی هستند که اصولا درخشان به نظر می رسند .

* لازم بذکر می باشد که روشن کردن موها به این روش فقط می تواند رنگ موهای شما را از رنگ طبیعی چند درجه روشن تر کند.

* برای روشن شدن موهای خود می توانید مقداری چای بابونه را دم کنید و آن را روی موهای تمیزبه مدت ۸ الی ۹ ساعت بگذارید این کار باعث روشن شدن موهایتان می شود.

* همچنین می توانید ۲ قاشق غذا خوری آب لیمو تازه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و سعی کنید زیر نور آفتاب بمانید.

* واگر که موهای خشکی دارید می توانید مقداری روغن نارگیل را همراه با اسید سیتریک مخلوط کنید و بر روی مو های خود بگذارید .

* همچنین می توانید مقداری دارچین را دم کنید و به مدت ۶ ساعت بر روی مو های خود بگذارید و بعد موهای خود را بشویید این کار موهای شما را از رنگ طبیعی خود روشن تر و درخشان تر خواهد کرد.

* همچنین می توانید مقداری جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط کنید و به موهای خود بمالید البته لازم به ذکر هست که محلول جوش شیرین را یک بار در ماه استفاده کنید .

* می توانید مقداری روغن زیتون را با مقداری عسل مخلوط کنید و بر روی مو های خود بگذارید .

* همچنین می توانید از روغن آووکادو نیز برای روشن شدن موهای خود استفاده کنید .

* می توانید ۲عدد تخم مرغ را که به خوبی هم زده اید با ۳ قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و بر روی مو های خود به مدت نیم ساعت بگذارید .

منبع:آرایشیک

نوشته روشهایی برای روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست روشهایی برای روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا