روزهای هوای پاک در تهران درنیمه اول امسال افزایش یافت

روزهای هوای پاک در تهران درنیمه اول امسال افزایش یافت

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: تعداد روزهای هوای پاک در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در دو سال گذشته افزایش خوبی داشته می باشد.

آفتاب : محمد رستگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوای شش ماهه اول امسال شهرستان تهران نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۳ یکسان و در مقایسه با سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۱ رشد مناسبی داشته می باشد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: شهروندان تهرانی در شش ماهه اول امسال ۱۰ روز هوای پاک، ۱۳۵ روز هوای سالم، ۴۰ روز هوای ناسالم و یک روز هوای بسیار ناسالم را سپری کردند.

رستگاری افزود: به همین ترتیب در سال گذشته نیز آسمان شهرستان تهران هفت روز هوای پاک، ۱۳۸ روز هوای سالم و ۴۱روز هوای ناسالم را تجربه کرد.

وی به آمار سال ۹۲ نیز اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول سال ۹۲ نیز شهروندان تهران دو روز هوای پاک،۱۲۸ روز هوای سالم و ۵۶ روز هوای ناسالم را تنفس کردند.

رستگاری افزود: با توجه به آمار اعلام شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهرستان تهران، میانگین شاخص کیفیت هوا (AQI) برای آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون برای شش ماهه اول سال های ۹۳ , ۹۴ با عدد ۸۵ یکسان بوده و عوض نداشته می باشد.

رستگاری افزود: در حالیکه میانگین این آلاینده جوی در شش ماهه اول سال های ۹۲ و ۹۱ به ترتیب با اعداد ۸۹ و ۹۷، بیانگر بهبود نسبی کیفیت هوا تهران می باشد.

وی با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در سال جاری افزود: در شش ماهه اول امسال یک روز بسیار ناسالم رخ داد که در مقایسه با سال های گذشته در همین مدت این شرایط در آسمان تهران اتفاق نیافتاده بود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران تصریح کرد: نکته قابل تامل در ارتباط با عوامل تاثیر گذار بر کیفیت هوای تهران میزان آلایندگی ناشی از وقوع پدیده گرد و غبار دراین مدت زمانی می باشد.

روزهای هوای پاک در تهران درنیمه اول امسال افزایش یافت

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ارایه اموزش های مهارتی انلاین و تحت وب رایتل با همکاری اموزش فنی و …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] هر کی با من‌ کار‌کرد، ستاره شد Ace یعنی Star Ocean 5 همراه باشید تصاویر

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا