رقابت نیکی کریمی، هدیه تهرانی و میترا حجار در تئاتر، سینما و تلویزیون

رقابت نیکی کریمی، هدیه تهرانی و میترا حجار در تئاتر، سینما و تلویزیون

اخبار هنرمندان ، رقابت نیکی کریمی، هدیه تهرانی و میترا حجار در تئاتر، سینما و تلویزیون:  نیکی کریمی، میترا حجار و هدیه تهرانی از جمله آرتیستان زن سینمای ایران هستند که این روزها با حضور در فیلم، تئاتر و نیز برگزاری کارگاه‌های‌ هنری فعال شده‌اند.

نیکی کریمی،تئاتر،سینما


به گزارش پورتال یک به نقل از خبرگذاری هن ایران، این روزها تعدادی از آرتیستان سینمای ایران بیشتر از گذشته به فعالیت مشغول هستند، از حضور در جشنواره‌های خارجی تا برگزاری کارگاه‌های مختلف بازیگری و نیز قراردادهای مختلف بازی در عرصه سینما و تئاتر، بار دیگر اسم کوچک آن‌ها که مدتی می باشد فعالیت کمتری در در عرصه هنر داشتند، را بر سر زبان‌ها انداخته می باشد.

نیکی کریمی، میترا حجار و هدیه تهرانی از جمله آرتیستان زن سینمای ایران هستند که با حضور در فیلم، تئاتر و نیز برگزاری کارگاه‌های هنری روزهای شلوغی دارند.

نیکی کریمی،تئاتر،سینما


هدیه تهرانی که مدت‌ها بود از عرصه بازیگری فاصله گرفته بود، با بستن قرارداد به عنوان مجری طرح و بازیگر اصلی در فیلم علیرضا امینی، بار دیگر به سینما برگشته می باشد.

این دومین همکاری این دو هنرمند بعد از “هفت دقیقه تا پاییز” محسوب می‌شود.

فیلمنامه “عقربه روی ٢٢٠” را علی اصغری بر اساس طرحی از امینی نوشته می باشد. این فیلم پاییز امسال در تهران کلید می‌خورد.

“عقربه روی ٢٢٠” یک فیلم اجتماعی می باشد و در خلاصه داستان آن آمده می باشد: لیلا بعد از سه سال به خاطر فوت پدرش برای چند روز به مرخصی می‌آید که اتفاق بزرگی نگرش و مشاهده او را به زندگی دگرگون می‌کند و…

تهرانی پیش از این با بازی در فیلم “پل چوبی” به کارگردانی مهدی کرم‌پور در سینما حضور داشت. فیلم دیگر این بازیگر که در آن مقابل محمدرضا فروتن به ایفای نقش پرداخته و فیلمبرداری آن تازه به پایان رسیده می باشد، “عادت نمی‌کنیم” به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان می باشد.

به نظر می‌رسد دوره‌ای تازه از بازیگری هدیه تهرانی در سینما آغاز شده می باشد.

نیکی کریمی،تئاتر،سینما

میترا حجار دیگر بازیگر کم‌کار سینمای ایران در سال‌های اخیر با بازی در نقش قطام به نمایش “ترور” به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، وارد عرصه تئاتر شود.

این نمایش قرار می باشد از از آبان ماه امسال در سالن اصلی مجموعه تئاتر منظقه اجرا شود.

حجار پیش از این چند سالی را از عرصه بازیگری در سینما دور بود و در خارج از ایران تحصیل خود را در عرصه هنر ادامه می‌داد.

او سال گذشته در فیلم “دلتنگی‌های عاشقانه” به کارگردانی رضا اعظمیان به ایفای نقش پرداخت که این فیلم به زودی اکران عمومی خواهد شد.

در این فیلم محمدرضا فروتن مقابل میترا حجار به ایفای نقش پرداخته می باشد. این فیلم بر اساس کتاب “اینک شوکران” به روایت فرشته ملکی، همسر شهید سیدمنوچهر مدق نوشته شده می باشد و به زندگی او و همسرش از ابتدای آشنایی تا شهادت می‌پردازد.

دیگر فیلمی که به زودی از حجار در گروه فیلم‌های هنر و تجربه روی پرده سینما خواهد رفت، فیلم “خاکستر و برف” ساخته روح‌الله سهرابی می باشد. میترا حجار در این فیلم مقابل کامبیز دیرباز، قربان نجفی، سیامک ادیب و… به ایفای نقش پرداخته می باشد.

این‌طور به نظر می‌رسد که حجار می‌خواهد حضور هنری کم‌رنگ خود در چند سال اخیر را با فعالیت در چند پروژه به طور همزمان جبران کند.

نیکی کریمی،تئاتر،سینما

نیکی کریمی یکی از دیگر ستاره‌های سینمای ایران نیز یکی از شلوغ‌ترین روزهای کاری خود را می‌گذراند. او که برخلاف تهرانی و حجار در سال‌های اخیر فعالیت مستمری در حوزه بازیگری و کارگردانی داشته می باشد، به تازگی با فیلم “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” در بخش رقابت افق‌های جشنواره ونیز حضور داشت و در روزهای اخیر برای داوری و برپایی کارگاه به جشنواره باتومی در گرجستان رفت.

از این بازیگر سینما به زودی مجموعه “کیمیا” به کارگردانی جواد افشار روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. مجموعه‌ای که طبق شنیده‌ها یکی از طولانی‌ترین سریال‌ها در تلویزیون ایران می باشد.

کریمی علاوه بر بازی و حضور در سینما، کارگردانی را هم چند سالی می باشد که تجربه می‌کند. فیلم “شیفت شب” به کارگردانی کریمی طبق اعلام شورای صنفی، در آبان ماه و در گروه هنر و تجربه اکران عمومی خواهد شد.

این بازیگر سینما سال گذشته با بازی در فیلم “مرگ ماهی” به کارگردانی روح‌الله حجازی به ایفای نقش پرداخت که این فیلم اخیرا در جشنواره مونترال شرکت کرد.

رقابت نیکی کریمی، هدیه تهرانی و میترا حجار در تئاتر، سینما و تلویزیون

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا