رفع پیری زودرس با این روش ها

رفع پیری زودرس با این روش ها

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رفع پیری زودرس با این روش ها را ببینید.

اگر می خواهید دچار پیری زودرس نشوید توصیه می کنیم با عوامل ایجادکننده آن آشنا شوید و سعی کنید با افزایش تحرک و کنترل رژیم غذایی تان مانع آن شوید توصیه ها و راهنمایی های ما را در این زمینه بخوانید

به گفته محققان، رژیم غذایی نامناسب و ناسالم همراه با عدم ورزش و داشتن سبک زندگی فاقد تحرک موجب تسریع روند پیری در انسان ها می شود.

نوعی سلول ها موسوم به سلول های پیری در بروز بیماری ها و شرایط مرتبط با پیری نقش دارند. محققان دریافتند که ورزش مانع از تجمع پیش از موعد این سلول های پیر می شود و در نتیجه از تاثیرات مخرب رژیم غذایی ناسالم، نظیر عدم انجام فعالیت های فیزیکی، عملکرد نامساعد قلب و عملکرد متابولیکی محافظت می کند.

«ناتان لبراسر»، سرپرست تیم تحقیق از کلینیک مایو آمریکا، در این باره می گوید: «ما معتقدیم که در هر دو سطح بیولوژیکی و کلینیکی، رژیم غذایی بد و عدم تحرک موجب تسریع در روند پیری می شود.»

در این مطالعه، محققان به موش ها دو نوع رژیم غذایی داده شد: رژیم غذایی عادی و سالم و رژیم غذایی موسوم به «رژیم فست فود» که مملو از چربی اشباع شده و کلسترول به همراه نوشیدنی های شیرین قندی بود.

در موش های حاضر در رژیم غذایی فست فود، تغییرات مضری در پارامترهای سلامت، از جمله وزن و ترکیب بدن، افزایش حجم چربی تا حدود ۳۰۰ درصد در طول مدت ۴ ماه مشاهد شد.

به نیمی از موش ها، که شامل هر دو گروه رژیم غذایی سالم و ناسالم می شدند، چرخ های ورزش داده شد. یافته ها نشان داد در موش های گروه رژیم غذایی فست فود که ورزش کرده بودند، توقف در افزایش وزن بدن و تجمع چربی مشاهده شد و در نتیجه از انباشت سلول های پیر نیز جلوگیری شد.

به گفته محققان، ضرورتی ندارد که ما به اندازه یک دونده ماراتون ورزش کنیم، اما باید برای سالم ماندن و جلوگیری از فرایندهای تسریع کننده پیری و بیماری های مرتبط با پیری، سطح فعالیت های روزانه مان را افزایش دهیم.

مهر

رفع پیری زودرس با این روش ها

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره رفع پیری زودرس با این روش ها با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بدهکارترین ایرلاین‌ها به شرکت‌ فرودگاه‌ها اموزش ویژه ارتفاع برای ۲۰ قلاده سگ نجات ایرانی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] انتقال پیکر ۷ تن از جان باختگان حادثه مکه به تهران ازدواج بنیامین با بهاره افشاری صحت دارد ۴۳ عکس

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا