رفع زوال عقل با استفاده از کندر

رفع زوال عقل با استفاده از کندر

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رفع زوال عقل با استفاده از کندر را ببینید.

 118242-300x243-Frankincense

چگونه می توان از خواص درمانی کندر استفاده کرد ،استفاده خوراکی یا موضعی و حتی دود کردن آن تاثیرات زیادی بر بدن ما میگذارد و می تواند برایمان بسیار مفید و تاثیرگذار باشد پایین آمدن قند خون با مصرف کندر میسر خواهد بود

یک کارشناس طب سنتی گفت: دود کردن کُندر گرم کنندۀ مغز، تقویت حافظه و ضد آلزایمر، نشاط آور، ضد عفونی کنندۀ محیط و پاک سازی هوا می‌شود.

سید جواد علوی درباره برخی اعمال درمانی اظهار داشت: بُخور و دود کردن کُندر و اسپند و به کار بردن عطرهای طبیعی همه از روش‌های درمانی هستند که در طب سنتی و اسلامی کاربرد زیادی دارد.

به گفته وی بُخور گیاهانی مانند بابونه، استوخدوس، نعنا، آویشن، گل محمدی و گل‌ها و کیاهان معطر هر کدام به تناسب در پاک سازی و شفافیت پوست، ایجاد آرامش و نشاط، رفع سرماخوردگی، سینوزیت و … توصیه می‌شود.

این کارشناس طب سنتی افزود: دود کردن کُندر و اسپند گرم کنندۀ مغز, تقویت حافظه و ضد آلزایمر,، نشاط آور, ضد عفونی کنندۀ محیط و پاک سازی هوا می باشد، همچنین دود کردن صبحگاهی کُندر در منزل، سنت حضرت رضا (علیه السلام) بوده می باشد.

علوی بیان کرد: لباس‌های تهیه شده از مواد نفتی و شیمیایی به خصوص لباس زیر، باعث حساسیت پوستی و ایجاد الکتریسیته مضر در بدن می‌شود و زمینه ساز بیماری‌های متعدد پوستی و عفونی می‌شود.

وی ادامه داد: اما لباس‌های نخی لطیف و آرامش بخش می باشد و از ایجاد عفونت به خصوص در بانوان نیز پیشگیری می‌کند. توجه به لباس‌های طبیعی ایرانی حمایت از تولید ملی می باشد.

این کارشناس طب سنتی یاداور شد: پودر دندان شوی ترکیبی از کف دریا، نمک دریا و برخی گیاهان دیگر که خواص آن عبارتند از سفید کنندۀ دندان، جرم گیر دندان، پیشگیری از عفونت‌های لثه، پیشگیری از خونریزی‌های لثه و از بین برندۀ بد دهان ناشی از بیماری‌های حفره دهان می باشد، همچنین برای شستشو و بهداشت دهان و دندان و تقویت لثه می‌توان از سرکه، یا از ترکیب نمک و عسل با نسبت یک به پنج استفاده کرد.

علوی خاطرنشان کرد: عطرهای طبیعی مانند گلاب، عصارۀ طبیعی گل‌هایی نظیر عطر بهار نارنج، استوخدوس، بالنگ، رزماری و … که هر کدام برای بیماری‌های خاص کاربرد دارند، بهره گرفت؛ زیرا عطر و ادکلن صنعتی به دلیل دارا بودن الکل و مواد محرک شیمیایی بر روی سیستم عصبی تأثیر ناگواری می‌گذارند.

رفع زوال عقل با استفاده از کندر

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره رفع زوال عقل با استفاده از کندر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اعطای مدرک تحصیلی به دانش اموزان اتباع غیرمجاز و میزان اهمیت دید مثبت داشتن

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] روحانی چه خوابی برای پوتین در اروپا دیده هست اعلام وضعیت زوج و فرد و طرح ترافیک با عوض ساعت رسمی کشور

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا