رفع خط های روی شکم با این روش ها

اخبار

رفع خط های روی شکم با این روش ها

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رفع خط های روی شکم با این روش ها را ببینید.

4575

برخی کرم ها برای رفع چروک و خط های روی شکم پس از زایمان تهیه دیده شده اند و اکثر آن ها تقلبی و بی تاثیر هستند روش های نوین درمانی برای این عارضه و عوامل مهم بروز آن را در این مطالب آورده ایم

پژوهشگران پس از ۸ سال مطالعه دقیق بر روی ضایعات پوستی و کشش سطح پوست در بدن بانوان باردار دریافته‌اند انواع محصولات تجاری شامل کرم‌ها و روغن‌ها که برای جلوگیری از بروز کشش پوست در دنیا به فروش می‌رسند اثر خاصی بر این عارضه طبیعی بارداری ندارند.

گفتنی است، کشش پوست در قسمت شکم، لگن و ران‌های پا در ۹۰ درصد بانوان به وجود می‌آید و سبب پارگی و کشندگی لایه‌های عمیق پوستی می‌شود.

عواملی چون اضافه‌وزن مادر، چندقلو بودن بارداری، سن مادر و خصوصیات ژنتیکی پوست مادر بر شدت یا کاهش این عارضه اثرگذار است.

پژوهشگران دانشگاه میشیگان ایالات متحده اعتقاد دارند علت بی‌اثر بودن انواع محصولات تجاری به دلیل تغییرات پوستی رخ داده شده در سطح سلول‌های پوستی است و داروها نمی‌توانند سبب تغییرات سلولی پوست شوند.

پزشکان بر این اساس به بانوان باردار توصیه می‌کنند رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات تازه داشته باشند و با ماساژ دادن پوست از پارگی عمیق سلول‌های پوستی جلوگیری کنند.

تنظیم دقیق وزن و رعایت رژیم غذایی پس از زایمان و در نهایت انجام اعمال جراحی و یا استفاده از فناوری لیزر می‌تواند مشکلات پوستی و ترک‌های پوستی ناشی از بارداری را برطرف کند.

رفع خط های روی شکم با این روش ها

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره رفع خط های روی شکم با این روش ها با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] فرق مرگ در خانه با مرگ در بیمارستان درد معده در نوزادان چیست؟+ راهنمایی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] زنده یاد جهان آرا یک دنیا عمل صالح با خود به دنیای باقی برد بزرگداشت ایت الله خزعلی ره در قم برگزار می شود

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا