رفتار بی شرمانه پرستار انگلیسی با بیمارهای زن +عکس

رفتار بی شرمانه پرستار انگلیسی با بیمارهای زن +عکس

لطفا در ادامه را رفتار بی شرمانه پرستار انگلیسی با بیمارهای زن +عکس را ببینید.

اخبار,تجاوز,پرستار انگلیسی

رفتار بی شرمانه پرستار انگلیسی با بیمارهای زن +عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای ”  وی جی بوندهان ” ۴۲ ساله که به عنوان یک پرستار در بیمارستان “سیتیلنگ بورن ” واقع در ” کنت ” مشغول به کار بود به جرم ۴ مورد تعرض و اذیت و آزار توسط پلیس بازداشت شد .
براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت شکایتی از قربانی که یک خانم ۳۲ ساله بود در فبوریه سال گذشته  ، متعرض را  بازداشت کردند .

قربانی در گزارش خود به پلیس گفت : آقای ” بوندهان ” به منظور انجام یک تشخیص پزشکی برای او که دچار یک اختلال و آشفتگی شده بود به درخواست قربانی از بیمارستان به خانه ی او فرستاده شد او پس از وارد شدن به خانه بیمار برای درمان به او توصیه کرد که از ماساژ درمانی استفاده کند و پیشنهاد داد تا خود این کار را انجام دهد .

قربانی در ادامه افزود : پرستار بی شرم به دروغ من را فریب داد و پس از اذیت و آزار در حالی که دختر نوزادم در اتاقش گریه می کرد او به من تعرض کرد و بعد از آن با در خواست شماره تلفنم  از من خواست تا روز بعد نیز به خانه من بیاید .

پلیس در ادامه افزود قربانی بلافاصله در عصر همان روزبه پلیس گزارش داد و جنایت کار بازداشت شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این پرستار از یک نوع مشکل سلامت روان رنج می بردو قربانیان دیگری نیز در رابطه با رفتار بی شرمانه او وجود دارند .

آقای ” بوندهان ” که از اعتماد بیماران به خود سوء استفاده می کرد در کمک به آنها به خانه هایشان می رفت و آنها را مورد سوءاستفاده  قرار می داد .

وی در دادگاهی که اخیرأ برگزار شد به ۱۱ سال زندانی بدون امکان استفاده از وسیقه برای آزادی محکوم شد .
 باشگاه خبرنگاران

The post رفتار بی شرمانه پرستار انگلیسی با بیمارهای زن +عکس appeared first on جذاب.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست رفتار بی شرمانه پرستار انگلیسی با بیمارهای زن +عکس ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا