راموس:” کیلور باید با تمرکز خود را حفظ کند”

راموس:” کیلور باید با تمرکز خود را حفظ کند”

پورتال یک : شما را به دیدن راموس:” کیلور باید با تمرکز خود را حفظ کند” دعوت میکند.

شما می توانید این نوشته با ارزش یعنی راموس:” کیلور باید با تمرکز خود را حفظ کند” را در ادامه ببینید.

راموس ، کاپیتان رئال گفت که ناواس پس از منتفی شدن خرید ده خیا باید با خیالی راحت کارش را انجام بدهد.
راموس در مورد بحث هایی که در مورد ناواس و ده خیا در ساعات اخیر ایجاد شد اظهار داشت :” نمی توانم از هیچ کدام بد بگویم اما باید بگویم که رئال در حال حاضر هم دو دروازه بان خیلی خوب دارد. در مورد ده خیا نمی توانم صحبتی داشته باشم چرا که بازیکن رئال نیست و این بی احترامی به ناواس خواهد بود.”
راموس افزود :” کیلور باید با خیال راحت کار کند. او محبت هواداران را در بازی برابر بتیس حس کرد. ده خیا در رئال نیست و نمی توانم نظری در موردش بدهم. با او صحبتی نکردم و نظرش را نمی دانم اما زندگی ادامه دارد. هیچ کس به این خاطر نبرده هست. حالا باید به تلاش ادامه دهد و سطح خوب سالهای اخیرش را حفظ کند. یکی از بهترین دروازه بان های سالهای اخیر هست.”
کاپیتان رئال در ادامه گفت :” تا آخرین لحظه منتظر بودیم. دنیای فوتبال و نقل و انتقالات این چیزها را هم دارد. باید بیشترین تلاشت را انجام بدهی و شرایط آسانی نیست. ده خیا تابستان شلوغی داشت چرا که در مورد آینده خودش و خانواده اش باید تصمیم می گرفت. هر کسی باید واقعیت زندگی خود را بپذیرد و هر جا که هست بهترین عملکردش را داشته باشد.”
وی در مورد شرایط رئال هم صحبت کرد :” در مسر درستی هستیم. سعی می کنیم که به به بازی اخر فکر کنیم که موقیعت ساختیم و گل زدیم.جا برای بهتر شدن داریم. در مسیر درستی هستیم و کمترین امتیاز ممکن را از دست داده ایم. در مسیر صحیحی هستیم.”

منبع : http://realmadrid63.com

تهیه و گردآوری : گروه سرگرمی تفریحی پورتال یک

امیدواریم که از راموس:” کیلور باید با تمرکز خود را حفظ کند” استفاده مناسب را برده باشید.لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا