رابطه عطر زدن با کیفیت اسپرم

رابطه عطر زدن با کیفیت اسپرم

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رابطه عطر زدن با کیفیت اسپرم را ببینید.

مردانی که در معرض ماده شیمیایی «اتیل‌هگزیل» فتالات قرار می گیرند، دچار کم تحرکی اسپرم شده که این مسئله ممکن می باشد باروری آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

طبق تحقیقات اخیر دانشمندان، مردانی که در معرض ماده شیمیایی «اتیل‌هگزیل» فتالات قرار می گیرند، دچار کم تحرکی اسپرم شده که این مسئله ممکن می باشد باروری آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

ماده فتالات در پلاستیک های نرمی که در محیط روزمره ما به کار رفته، دیده می شوند که از آن جمله می توان به کاغذ دیواری، صندل، لاک ناخن، عطر، کف پوش، فرش و غیره اشاره کرد. از آنجا که مولکول های فتالات از پلاستیک ها نشت می کنند، انسان ها روزانه در معرض جذب این مواد شیمیایی از طریق مواد غذایی، نوشیدنی، تماس با پوست و استنشاق آن قرار دارند.

رابطه عطر زدن با کیفیت اسپرم

سطح فتالات را می توان از طریق آزمایش یک نمونه ادرار ساده اندازه گیری و مشخص کرد. «جاناتان اکسلسن» از دانشگاه لوند سوئد به همراه همکارانش در این پروژه تحقیقاتی به بررسی و مطالعه سطوح متابولیت فتالات DEHP در ادرار ۳۰۰ مرد سنین بین ۱۸ تا ۲۰ سال پرداختند و در عین حال کیفیت اسپرم آنها را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

اکسلسن در توضیحات خود در این رابطه اعلام کرد که سطح متابولیت بالای مردان نشان دهنده تحرک پایین اسپرم در آنها بوده می باشد. نتایج این مطالعات نشان می دهد که یک چهارم مردانی که در این پروژه شرکت کرده و دارای پایین ترین سطح متابولیت بودند، فقط دارای ۵۷ درصد از سلول های اسپرم متحرک بودند در حالیکه یک چهارم از مردانی که بالاترین سطح متابولیت را داشتند از ۴۶ درصد تحرک سلول های اسپرم برخوردار بوده اند.

رابطه عطر زدن با کیفیت اسپرم

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره رابطه عطر زدن با کیفیت اسپرم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا