رئال مادرید ۴-۰ شاختار دونتسک/ فرار از شب خشن با مرد هت تریکی!

رئال مادرید ۴-۰ شاختار دونتسک/ فرار از شب خشن با مرد هت تریکی!

پورتال یک : لطفا در ادامه رئال مادرید ۴-۰ شاختار دونتسک/ فرار از شب خشن با مرد هت تریکی! را ببینید.

رئال در حالی مقابل شاختار به یک پیروزی ارزشمند با نتیجه چهار بر صفر رسید که تلفات سنگینی را هم داد : مصدومیت واران ، بیل و راموس که شرایطشان فعلا مشخص نیست.

رئال مادرید در حالی که روی دور افتاده بود حالا باید منتظر مشخص شدن شرایط مصدومانش باشد. پس از مصدومیت دنیلو حالا باید دید که شرایط واران و راموس در خط دفاعی چطور هست. مسلما زوج په په – ناچو در گردنه های حساس ممکن هست که به مشکل بخورند. از سویی در فاز هجومی نیز در حالی که خامس مصدوم شده بود در صورتی که بیل هم نتواند بازی کند ، بنیتز باید ناچارا بازیکنانی مثل کروس یا کواچیچ را در پست های هجومی تر مورد استفاده قرار دهد.

اما در چنین شرایطی این رونالدو بود که ۳۳مین هت تریکش در رئال را ثبت کرد. او حالا فقط دو گل تا رکورد رائول فاصله دارد. ستاره پرتغالی دو گل اولش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل چهارمش هم روی ارسال مارسلو و ضربه سر به ثمر رساند. رونالدو در چمپیونزلیگ به ۸۰ گل رسید و برای مسی خط و نشان کشید.

رئال در نیمه اول بازی را خوب شروع کرد و موقعیت های خوبی داشت. بهترین موقعیت رئال به شکل عجیبی توسط بنزما از مقابل دروازه هدر رفت هر چند که مهاجم فرانسوی خوش شانس بود که پیاتوف ، دروازه بان شاختار اشتباه بزرگی انجام داد و او توانست که اشتباهش را جبران کند و زننده تک گل رئال در نیمه اول باشد.

رئال در آغاز نیمه دوم چندان خوب بازی نمی کرد اما تکل خشن استپاننکو روی راموس باعث شد که تیم اوکراینی ده نفره شود و رئال پس از آن راحت تر بازی کرد. رئال پس از آن صاحب دو پنالتی شد. پنالتی اول رئال کمی مشکوک به نظر می رسید اما روی صحنه دوم آسودوی برزیلی به شکل مشخصی پنالتی کرد.

به هر صورت به نظر می رسید که این بازی می تواند یک گردنه حساس برای رئال باشد اما تیم بنیتز به خوبی توانست که از پس این دوئل بر بیاید و کار را در چمپیونزلیگ با برد ثبت کند. کیلور ناواس در این بازی چهارمین کلین شیت فصلش را هم ثبت کرد.

در حال حاضر تنها دغدغه رئال شرایط مصدومان هست که باید دید تا چه حد مشکلشان جدی خواهد بود.

منبع : http://realmadrid63.com

تهیه و گردآوری : گروه تفریحی تفریحی پورتال یک

امیدواریم که از رئال مادرید ۴-۰ شاختار دونتسک/ فرار از شب خشن با مرد هت تریکی! استفاده مناسب را برده باشید.لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا