دوستی چای سبز با پوست

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

دوستی چای سبز با پوست

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دوستی چای سبز با پوست را ببینید.

green-tea-skin

 درباره خواص این چای و فواید مصرف آن چه میزان اطلاع دارید و چه سودی برایتان دارد ،نقش آن در محافظت از پوست و زیبایی آن چیست و چه تاثیرات مفیدی روی آن می گذارد؟

اگر به دنبال ماده ای مفید برای پوست هستید، خوب می باشد بدانید که این روزها در بسیاری از کرم ها و ماسک ها از چای سبز استفاده می شود؛ زیرا این ماده حاوی آنتی اکسیدان و ماده ضدالتهابی می باشد. اگر قصد دارید آکنه، خط های ریز و چین و چروک ها را درمان کنید، کرم ها، لوسیون ها و ماسک های حاوی چای سبز را خریداری کنید.

اما دلایل استفاده از چای سبز برای مراقبت از پوست:

تمیز کننده
برای هر نوع پوستی مفید می باشد. دو قاشق غذاخوری دمنوش چای سبز را با یک قاشق غذاخوری عسل روی صورت بمالید و ماساژ دهید و پس از ۱۰دقیقه بشویید.

ماسک
برای پوست های مستعد به آکنه، به منظور تهیه ماسک؛ یک قاشق غذاخوری برگ چای سبز پودر شده را با ۲قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و به صورت بمالید و پس از ۲۰دقیقه بشویید.

بخور صورت
صورت را با برگ چای سبز و آب بخور دهید.

تونر
دمنوش چای سبز را در شیشه بریزید و هر بار به عنوان تونر به صورت اسپری کنید تا چربی اضافه آن کاهش پیدا کند و نرم شود.

مراقبت از چشم
دو کیسه چای سبز استفاده شده را به مدت ۵دقیقه در فریزر قرار دهید و سپس به مدت ۱۰دقیقه روی چشم قرار دهید تا چشم استراحت کند. با این کار پف و تیرگی دور آن نیز کاهش پیدا می کند.مصرف روزانه ۲ تا ۴فنجان چای سبز برای حفظ سلامت کلی بدن فراموش نشود.

منبع:روزنامه خراسان

دوستی چای سبز با پوست

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره دوستی چای سبز با پوست با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] امریکا در عین همراهی با متجاوزان خواستار توقف فوری جنگ دانلود بازی شمشیر زنی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بروز مشکلات استخوانی در مردها لاریجانی جریان تندرو و تکفیری مصیبت بزرگی برای جهان اسلام می باشد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا