دوره‌هاي آموزشي قسمت ويژه پارس از رشد ۳۵۱ درصدي برخوردار می باشد

دوره‌هاي آموزشي قسمت ويژه پارس از رشد ۳۵۱ درصدي برخوردار می باشد

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۳۴ق.ظ)
دوره‌هاي آموزشي قسمت ويژه پارس از رشد ۳۵۱ درصدي برخوردار می باشد موج – دوره‌هاي آموزشي قسمت ويژه پارس در سه ماهه نخست امسال نسبت به همين بازه زماني در سال قبل از رشد ۳۵۱ درصدي برخوردار شده می باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله حاجياني، رئيس آموزش و توانمندسازي نيروي انساني قسمت ويژه پارس، در نشست مجموعه واحد آموزش سازمان قسمت ويژه پارس، با تشريح عملکرد اين مجموعه، گفت: مجموعه آموزش و توانمندسازي نيروي انساني در سه ماهه نخست امسال با طراحي و اجراي نزديک به ۱۱۶ دوره آموزشي توانسته می باشد رضايتمندي ذي‌نفعان را در حوزه آموزش جلب کند.
رئيس آموزش و توانمندسازي نيروي انساني قسمت ويژه پارس در ادامه افزود: در سال ۹۴ با همراهي ديگر مجموعه‌هاي مديريتي سازمان و در راستاي اجراي رسالت‌هاي پيش‌بيني شده از سوي مديرعامل سازمان در حوزه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نيز عملکرد مطلوبي داشتيم، به نحوي که در ۶ ماه نخست سال تاکنون قريب به ۱۶۱۰ کارآموز در اين دوره‌ها شرکت کرده‌اند.
حاجياني، آموزش کارجويان، کارکنان پيمانکار شرکت‌هاي قسمت براي کسب صلاحيت حرفه‌اي، راه‌اندازي دوره‌هاي فراساحل، اجراي دوره‌هاي فراغت دانش آموزان عسلويه، تجهيز کلاس‌ها، کارگاه‌ها و خوابگاه‌هاي متناسب با نياز کارآموزان، توسعه بانک اطلاعات و نرم افزارهاي آموزشي و مستندسازي اطلاعات و انتقال دانش فني و بومي‌سازي آن را از مهم‌ترين برنامه‌هاي اجرا شده در ۶ ماه نخست سال در واحد آموزش اعلام کرد.
وي خاطرنشان کرد: اميد مي‌رود در نيمه دوم سال با برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌تر و منسجم شاهد فعاليت‌هاي اثربخش در حوزه آموزش و توانمندسازي منابع انساني در سطح قسمت باشيم.

دوره‌هاي آموزشي قسمت ويژه پارس از رشد ۳۵۱ درصدي برخوردار می باشد

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بانوان و مردان و مشکلات قلبی وعروقی جنبش غیر متعهدها تعرضات رژیم صهیونیستی علیه …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پیشگیری از تضعیف نیروی اراده با این روش ها مناسب ترین کیف مدرسه برای دانش اموزان بوی ماه مدرسه

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا