دفترچه‌های تامین اجتماعی تبدیل به “سیم‌ کارت” می‌شود

دفترچه‌های تامین اجتماعی تبدیل به “سیم‌ کارت” می‌شود

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی و جایگزینی آن با سیم‌کارت در استان یزد به شکل پایلوت آغاز می‌شود

اخبار گوناگون ، دفترچه‌های تامین اجتماعی تبدیل  به  “سیم‌کارتی” می‌شود: رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی و جایگزینی آن با سیم‌کارت در استان یزد به شکل پایلوت آغاز می‌شود و در آینده به ۴۰ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی تسری خواهیم بخشید.
 

تامین اجتماعی،دفترچه‌ درمانی،استان یزد


به گزارش پورتال۱ به نقل از خبرنگاران جوان، سیدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی با حضور در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۵ با اشاره به اینکه فاز آزمایشی اجرای سیم‌کارتهای سلامت هوشمند را شروع کرده‌ایم اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح سیم‌کارت جایگزین دفترچه درمانی می‌شود و استفاده از فناوری ارتباطی برای بیمه شده‌ها محقق می‌گردد.
وی عنوان کرد: این راهکار ابتدا به شکل پایلوت در استان یزد اجرا و دفترچه‌‌های درمانی آنها حذف می‌شود و اگر اجرای آن موفقیت‌آمیز باشد در آینده ۴۰ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی تحت امر قرار می‌گیرند.
او افزود: در گام اول بیماران خاص تحت پوشش این خدمت قرار گرفته و کنترل هزینه‌های آنها از جمله اقدامات این طرح می باشد.
رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرونده الکترونیکی در یک سال و نیم پیش در تامین اجتماعی تحت HIF آغاز شده می باشد، گفت: هزینه‌های دارویی بیماران خاص قالبا ۳۰ درصد کل هزینه‌های دارویی را شامل می‌شود که برای کنترل هزینه‌های آنها این پروژه را تعریف کردم.
نوربخش اظهار کرد: سالانه ۲۶ میلیارد تومان صرف چاپ دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی می‌شود که می‌توانیم با ارائه این خدمات بر روی سیم‌کارت در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم.
وی در پایان عنوان کرد: شبکه ارتباطی که برای این طرح در نظر گرفته شده کارکرد آفلاین هم دارد و در موارد اختلاف در شبکه می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

دفترچه‌های تامین اجتماعی تبدیل به “سیم‌ کارت” می‌شود

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا