درمان ناباروری این بار با طب سوزنی!

درمان ناباروری این بار با طب سوزنی!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه درمان ناباروری این بار با طب سوزنی! را ببینید.

طب سوزنی ممکن می باشد جریان خون به رحم را بهبود دهد و ماهیچه‌ها را آرام سازد و در نتیجه فرصت مناسبی برای نطفه فراهم می‌سازد تا با موفقیت رشد کند.

زمانی که یک زوج دچار عارضه ناباروری می‌شوند ممکن می باشد روش‌های درمانی مختلفی را تجربه کنند. یکی از این گزینه‌ها طب سوزنی می باشد. این روش درمانی جایگزین می‌تواند در درمان انواع مختلف بیماری‌های خواهران و اشکال خاصی از ناباروری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین طب سوزنی ممکن می باشد برای زمانی که این خواهران تحت لقاح مصنوعی قرار می‌گیرند موثر باشد.

طب سوزنی ممکن می باشد برای درمان بیماری‌های خواهران مفید باشد و همچنین سیستم غدد داخلی را تحریک کند. طب سوزنی یک روش درمانی در چین باستان می باشد که از هزاران سال پیش کاربرد داشته و در این روش نقاط خاصی از بدن با سوزن‌های نازک و کوچک تحریک می‌شوند.

درمان ناباروری این بار با طب سوزنی؟!

متخصصان این طب معتقدند وارد کردن سوزن در نقاط خاصی از بدن می‌تواند انرژی بدن را متعادل سازد. این روش می‌تواند در درمان عارضه‌های مختلف از کنترل درد تا ناباروری مورد استفاده قرار گیرد.

علم پزشکی غرب نیز توانایی و قابلیت طب سوزنی را در تحریک اعصاب، بافت‌ها و ماهیچه‌ها تایید کرده می باشد. این تحریک می‌تواند بر هورمون‌های بدن و جریان خون تاثیر بگذارد. مطالعاتی که حاکی از مرتبط بودن طب سوزنی با بهبود قدرت باروری می باشد همواره بحث‌برانگیز بوده اما مواردی از موفقیت‌آمیز بودن این روش وجود دارد.

به گزارش هلث لاین، طب سوزنی ممکن می باشد جریان خون به رحم را بهبود دهد و
ماهیچه‌ها را آرام سازد و در نتیجه فرصت مناسبی برای نطفه فراهم می‌سازد تا
با موفقیت رشد کند. در مجموع پزشکان توصیه می‌کنند در صورت تمایل برای
مشورت با یک متخصص طب سوزنی برای بیماران توجه به نکاتی از جمله بررسی در
مورد این روش و برنامه‌ریزی مناسب، آگاهی از روند درمان و هماهنگ کردن آن
با سایر روش‌های درمانی همزمان ضروری می باشد.

در کشورهای غربی روش‌های درمانی مرسوم برای ناباروری شامل موارد زیر می‌شود:
– عمل جراحی جهت برطرف ساختن نارسایی‌های کالبدشناختی و تلقیح مصنوعی
– دریافت دارو جهت تحریک هورمون‌ها
– تزریق داخلی سیتوپلاسمی اسپرم
– لقاح مصنوعی

این روش‌ها می‌توانند موفقیت‌آمیز باشند اما اغلب پیچیده و پرهزینه هستند و بسیاری از زوج‌ها به دنبال روش‌های غیرتهاجمی و مقرون به صرفه همچون طب سوزنی می‌گردند.

با این حال متخصصان با بیان اینکه لازم می باشد بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام شود، اظهار داشتند: مشخص نیست شیوه درمانی طب سوزنی به خودی خود موثر می باشد یا باور بیمار به تاثیرگذاری آن منجر به بارداری‌های موفقیت‌آمیز می‌شود.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

درمان ناباروری این بار با طب سوزنی!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره درمان ناباروری این بار با طب سوزنی! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا