دختر موتورسوار با سوزوکی ۲۵۰ سی سی ( تصاویر)

دختر موتورسوار با سوزوکی ۲۵۰ سی سی ( تصاویر)

شبکه سرگرمی “سی ان ان” با اشاره به فعالیت های خانم “شفیعی” می نویسد:”او با موتورسیکلت سوزوکی ۲۵۰ سی سی در هر شرایطی می رود در شن و ماسه و ارتفاعات کوتاه و بلند

اخبار گوناگون ، دختر موتورسوار با سوزوکی ۲۵۰ سی سی:  شبکه سرگرمی “سی ان ان” با اشاره به فعالیت های خانم “شفیعی” می نویسد:”او با موتورسیکلت سوزوکی ۲۵۰ سی سی در هر شرایطی می رود در شن و ماسه و ارتفاعات کوتاه و بلند. او شجاعانه می راند. این دختر ۲۶ ساله از عشق خود به موتور از کودکی و تشدید آن در نوجوانی می گوید:”زمانی که ۱۵ ساله بود می خواستم به عنوان یک زن موتورسیکلت سواری کنم. پس از مدتی فهمیدم که در موتورسورای موفق هستم.”
خبرنگار شبکه سرگرمی “سی ان ان” به سراغ “بهناز شفیعی” رفته می باشد. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی می باشد که در سطوح بالا در میان خواهران ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. این شبکه سرگرمی در ادامه اشاره می کند که او در حالی با این سطح رسیده که در ایران مجوز موتورسیکلت سواری آن هم در سطوح حرفه ای برای خواهران به ندرت صادر می شود و محدودیت هایی نیز برای حضور خواهران در استادیوم های ورزشی وجود دارد.شبکه سرگرمی “سی ان ان” با اشاره به فعالیت های خانم “شفیعی” دختر موتورسوار می نویسد:”او با موتورسیکلت سوزوکی  ۲۵۰ سی سی در هر شرایطی می رود در شن و ماسه و ارتفاعات کوتاه و بلند. او شجاعانه می راند. این دختر ۲۶ ساله از عشق خود به موتور از کودکی و تشدید آن در نوجوانی می گوید:”زمانی که ۱۵ ساله بود می خواستم به عنوان یک زن موتورسیکلت سواری کنم. پس از مدتی فهمیدم که در موتورسورای موفق هستم.”

موتورسوار،سوزوکی،عکس

به گزارش پورتال یک به نقل از خبرگذاری میزان، او در ادامه اشاره می کند که در آغاز مردانی وجود داشتند که می گفتند تو باید در خانه بمانی و غذا درست کنی و این ورزش به دردت نمی خورد اما خانم شفیعی بلافاصله می افزاید که مردانی هم بودند که به او در این زمینه کمک کردند و حمایت های لازم را انجام دادند.
 
او اشاره می کند که در این میان برادر او و سرمربی اش آقای رسول نجفی کمک زیادی به وی کردند تا تسلط کامل را در موتورسواری کسب کند.

موتورسوار،سوزوکی،عکس 

آقای نجفی در این باره به سی ان ان می کند:”در آغاز برایم کمی عجیب بود که او به عنوان یک زن چگونه برای کسب مهارت در این ورزش کار می کند. اکنون باور دارم که او موفق شده می باشد. او در رسیدن به سطح بالا بسیار با استعداد بود. با این حال، او نیازمند کمک های بیش تر و تجهیزات بیش تر برای ارتقا کارش می باشد.” آقای نجفی اشاره می کند که متاسفانه بودجه لازم برای سفر خانم شفیعی به خارج از کشورهای و شرکت در مسابقات اروپایی در نظر گرفته نشده می باشد.
به گزارش خرداد، خانم شفیعی در پایان این مصاحبه اشاره کرده می باشد:”باور دارم که نباید بین خواهران و مردان تفاوت ایجاد کنید.” این شبکه سرگرمی به مورد خانم “نیلوفر اردلان” کاپیتان تیم ملی فوتبال خواهران ایران اشاره کرده که در اخبار آمده بود به دلیل عدم اجازه شوهرش نتوانسته از ایران خارج شده و به مسابقات قهرمانی خواهران اسیا در مالزی برود با این حال، علیرغم موانع خواهران ایرانی برای درخشیدن در عرصه های ورزشی تلاش می کنند.

دختر موتورسوار با سوزوکی ۲۵۰ سی سی ( تصاویر)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا