دخترم پشت سر همه گریه می کند!

دخترم پشت سر همه گریه می کند!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دخترم پشت سر همه گریه می کند! را ببینید.

هروقت پدربزرگ یا مادربزرگش از هرطرف به خانه مان بیان و می خواهند به خونشون برگردن به شدت گریه کرده و می خواهد با آنها برود..

پرسش: دختر ۷ سال و دو ماهه ای دارم که از هر نظر دختر خوبی می باشد ولی یک عیب دارد و آن اینکه هروقت پدربزرگ یا مادربزرگش از هرطرف به خانه مان بیان و می خواهند به خونشون برگردن به شدت گریه کرده و می خواهد با آنها برود آنها هم می گن بچه گناه دارد برای همین خیلی کم خونمون می آن یا حتی در کوچه و خیابان هم اگر آنها را ببیند این کار را می کند از هر راهی استفاده کردم تشویق با شکلات تنبیه که روی صندلی تا۳ دقیقه بنشیند یا شیر گاو خیلی دوست دارد و شیر گاو بهش نمی دهم این اخلاقش باعث شده مادرشوهرم جبهه بگیرد و اورا علیه من تحریک کرده و بدون اجازه من دخترم به خانه آنها برود یا حتی به خانه مادر خودم.و به حرف من گوش ندهد وتا وقتی خانه آنهاست به من هم محل نمی گدارد چون می داند ناراحتم وقتی خونه برمی گرده می دونه ناراحتم معذرت می خواد و می گه دیگه گریه نمی کنم بی محلی هم کارساز نیست ودوباره کارش را انجام می ده .این کارش باعث عصبانیت من هم شده و گاهی به شدت کتکش می زنم وبعد پشیمون می شم ولی بهش نشون نمی دم که پشیمون شذم بعد از نیم تا ۱ساعت صداش می زنم و به بهونه ای بغلش می کنم و گریه می کند. روابط اجتماعیش خیلی خوبه وباهوشه پدرش مهندس و از صبح که بیرون میره تا شب برنمی گرده و خودم لیسانسم و به خاطر دخترم سرکار نرفتم لطفا راهنمایی کنید چگونه اورا از این رفتارش باز دارم.

پاسخ: اولاً به یاد داشته باشید که این پورتال یک او با توجه به سطح هیجانات و شناخت او کاملاً طبیعی می باشد و انتظار داریم به مرور زمان بهتر شود. اما روش های تربیتی بازدارنده در این میان مخرب می باشد. مثل محروم کردن از شیر گاو که دوست دارد و یا کنک زدن.
شما خود را جای او بگذارید:
۱- از این که نمی توانید پیش آنها که دوست دارید بروید، ناراحتید.
۲- وقتی اعتراض می کنید باید از میل کردن آنچه دوست دارید (شیر) محروم شوید.
۳- درد و سوز تنبیه را هم باید تحمل کنید.
۴- و جالب این که مادرت پشیمان می باشد اما نمی خواهد نشان دهد. گویی کتک زدن کار خوبی بوده.
آیا می توانید بگویید در این شرایط چه احساسی داشتید؟؟؟
آیا از همه چیز متنفر نبودید؟
آیا خشمگین نمی شدید؟
آیا نمی خواستید انتقام بگیرید؟
و …؟
بهتر می باشد به جای تنبیه، هر وقتی در این باره به حرف شما گوش کرد، او را تشویق کنید. حالا می توانید بگویید جذاب ترین و بهترین تشویق های برای او چیست؟

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي می باشد يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

دخترم پشت سر همه گریه می کند!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره دخترم پشت سر همه گریه می کند! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا