دخترم بسیار نامرتب می باشد!

دخترم بسیار نامرتب می باشد!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دخترم بسیار نامرتب می باشد! را ببینید.

وسایل را در اتاقی که آن را اتاق خود کرده یکی یکی بر روی زمین چیده و اجازه جمع کردن و مرتب نمودن آنها و حتی بعضی مواقع استفاده از آنها را به ما نمیدهد

پرسش: فرزند دختری دارم ۳ ساله که تا چند ماه گذشته وسایل خود را در گوشه ای جمع کرده و روی آنها را با چادر و لباسهای خود میپوشاند با صحبتهایی که با او کردم وسایل را در اتاقی که آن را اتاق خود کرده یکی یکی بر روی زمین چیده و اجازه جمع کردن و مرتب نمودن آنها و حتی بعضی مواقع استفاده از آنها را به ما نمیدهد حال میخواهم مرا راهنمایی کنید تا در مقابل کارهای او چه عکس العملی نشان دهم.

پاسخ: در سن سه سال کودک درک خوبی دارد و اگر ما منطقی و روشن با کودک برخورد کنیم به احتمال قوی پاسخ منطقی هم دریافت میکنیم .قدم اول این هست که شما یک چارچوب و به قولی قانون و ضع کنید و در داخل این شالوده به کودک اجازه انتخاب گزینه های مختلف را بدهید . مثلا بگویید ساعت ۱۰ زمان نوش جان کردن شیر هست ،دوست داری با خرما بخورید یا با کیک .
در رابطه با موضوعی که عنوان نمودید ، شما بایست عنوان نمایید قبل از نوش جان کردن ناهار بایست اسباب بازیها جمع شود ، دوست داری من کمکت کنم یا تنهایی این کار را انجام بدهی؟ یا دوست داری ابتدا وسایل زیر چادر را جمع کنیم یا آنهایی که داخل اتاق پخش هست ؟
اگر کودک بازهم مقاومت کرد به او بگویید که امشب همه با هم میخواهیم بنشینیم و درباره تمیز کردن خانه با هم صحبت کنیم . در حضور اعضاء خانواده قانونی وضع کنید که همه ملزم به رعایتشان باشند و آن اینکه همه بایست وسایل شخصیشان را جمع و درجایش بگذارید ، یک کمدی هم اختصاص بدهید به وسایلی که جمع نمیشود و برای چند روز بایست توقیف شود و برای همه این قانون اجرا شود و به کودکتان نیز خوب توضیح بدهید .
یادتان باشد که این عمل ابتدا برای شما و یا پدر خانواده انجام شود تا کودک منظورتان را درک کند مثلا ساعت همسرتان در روی مبل بوده و سرجایش نبوده و دو روز توقیف شود .سپس برای کودکتان اعمال شود . پایبندی به این قوانین ساده و غیر سختگیرانه بسیار کمک کننده خواهد بود تا فرزندتان بسیاری از عادتهای مثبت را کسب نماید.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي می باشد يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

دخترم بسیار نامرتب می باشد!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره دخترم بسیار نامرتب می باشد! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا