داعش: هرکه به اروپا برود، باید در انتظار جهنم باشد! (عکس)

داعش: هرکه به اروپا برود، باید در انتظار جهنم باشد! (عکس)

اخبار سیاسی، داعش: هرکه به اروپا برود، باید در انتظار جهنم باشد: داعش مهاجرت به اروپا را گناهی کبیره قلمداد کرد.
به گزارش پورتال۱ به نقل از مشرق نیوز، گروه تروریستی داعش با انتشار چند فيلم، از مسلمانان خواست مهاجرت به اروپا را متوقف کنند و در مناطق تحت تسلط این گروه که آن را “دولت اسلامی” می خواند، بمانند.

این گروه تروریستی با اعلام اینکه ترک سرزمین های مسلمانان گناهی کبیره هست، به مهاجران اعلام کرد: در اروپا جز خواری و زندگی غیراخلاقی چیزی عایدتان نخواهد شد.

این ویدیوها در چند روز گذشته، در حساب های کاربری گروه های وابسته به داعش در توییتر منتشر شده هست. داعش همچنین اعلام کرد مهاجرت به اروپا گناهی کبیره هست و هرکس به آنجا برود، باید در انتظار جهنم باشد.

داعش همچنین با انتشار این فیلم ها تلاش کرد نشان دهد زندگی در مناطق تحت تسلط این گروه، به لطف آنچه داعش آن “قانون دولت اسلامی” می خواند، با امنیت کامل همراه خواهد بود.
همچنین روزنامه دیلی میرور گزارش داد داعش با نصب بیلبوردهایی، تلاش کرده تا غیرنظامیان را از مهاجرت باز دارد.

داعش با نصب بیلبوردی که تصویر یک جلیقه نجات و یک جلیقه سرباز برآن هست گفته: کدامیک از اینها را می خواهی در روز قیامت بپوشی؟

داعش،اروپا،جهنم

داعش: هرکه به اروپا برود، باید در انتظار جهنم باشد! (عکس)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا