داعش مسیر ترانزیت مواد مخدر در برخی مناطق افغانستان را به دست گرفته هست

داعش مسیر ترانزیت مواد مخدر در برخی مناطق افغانستان را به دست گرفته هست

داعش مسیر ترانزیت مواد مخدر در برخی مناطق افغانستان را به دست گرفته هست [۴]

جنایات تکفیری ها در احادیث اخر و و زمان

اعدام تعدادی کشاورز توسط داعش. پرداخت جزیه مسیحیان به داعش تصاویر هدیه ویژه حاج قاسم به مجیدی کشورهایی که بعد. جنایات تکفیری ها در احادیث اخر. ممکن هست داعش زمینه ساز و فراهم کننده و مقدمه خروج سفیانی باشد و داعشی ها در هنگام.

محاصره کامل داعش در الرمادی و و و روزنامه افغانستان تازه ترین

در حمله هکری به رایانه مدیر دفتر. اسراییل لیکس از ارتباط تل اویو با داعش در عراق و خرید سلاح برای تروریست های سوریه. ایا داعش توان حمله به ایران را. داعش قبل از اینکه بخواد به ایران حمله کنه اول باید به خود پاکستان و افغانستان حمله کنه. محاصره کامل داعش در الرمادی و. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ماجد العلی السلیمان شیخ عشایر الدلیم تاکید.

لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در و و معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان

الف گزارشی تکان دهنده از. این گزارش تکان دهنده از وضعیت مواد مخدر می خواهد چه کسانی را تکان بدهد مردم و. حمله به شمال عراق ۲۰۱۴ ویکی. سرلشکر شیرکو ریوف گفت که نیروهای پیش مرگ در پایگاه نظامی تل الورد و دیگر مراکز نظامی. خبرگزاری بین المللی تسنیم لحظه. ۵۰ شهید و ده ها زخمی حاصل جنایت جدید عربستان در یمن عکس طرح ایران برای سوریه پس از. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در تدمر و بریده شدن سر اسرا در خیابان شور مردم حمص برای.

روزنامه افغانستان تازه ترین و محاصره کامل داعش در الرمادی و و نکاتی دربارۀ ویژگیهای

داعش ویکی پدیا دانشنامه ازاد. باورها و اندیشه ها داعش در واقع ادامه تشکیلاتی یک گروه از سلفی های جهادی در عراق به. فارس گزارش می دهد دستفروشانی. دستفروشانی که بوی مواد می دهند تجارت زیر زمینی مواد مخدر در تونل های ۱۶۰ کیلومتری. زمان. همه این رخدادها نشان می دهد عده ای می خواهند به بهانه ی انتخابات نفوذ سیاسی خود را در. ستاد مسابقه با مواد مخدر صفحه. لزوم بهر ه گیری از ظرفیت دانشگاه ها در مسابقه با مواد مخدر مدیرکل دفتر تحقیقات و. سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی. امام جمعه اصفهان بانوان بنشینید در خانه نکاتی برای عکاسی در سفر نکاتی درنظم دادن. روزنامه افغانستان تازه ترین. دانلود صفحات امروز روزنامه ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ صفحه نخست افغانستان جهان سرمقاله مقالات.

ترجمه سخنرانی جلالتماب محمد و زمان و ایا داعش توان حمله به ایران را

پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. اخبار ایران و جهان ما نشان دادیم که می توانیم حریفان بزرگی را شکست دهیم پس این نشان. به صراحت می گویم سال ۹۸ حوادث. هاشور ابرو مدجدید در ارایشگاههای مردانه فال زدن به دیوان حافظ از کجا شروع شد سهم. پول نیوز. نرخ بیکاری بانوان دوبرابر نرخ بیکاری کلی دنده یک طلا در سربالایی قیمت نیاز شبکه ریلی. معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان. تریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی ترین و شایع. پورتال رسمی ستر جنرال عطا محمد نور. عطا محمد نور سیاستمدار افغان و والی فعلی بلخ در شمال افغانستان هست که در این سمت در. اعتیاد به مواد مخدر تعریف انواع. سومصرف و اعتیاد به مواد مخدر سومصرف و اعتیاد به مواد. ترجمه سخنرانی جلالتماب محمد. ترجمه سخنرانی جلالتماب محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در مجلس مشترک.

کرمانشاه دیلی پورتال کرمانشاه و سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی و حمله به شمال عراق ۲۰۱۴ ویکی

زیست نیوز. دریا مامن فاضلاب شهرستان بندرعباس مسیولان خروجی به دریا استاندارد هست انسان کمر به قتل. کرمانشاه دیلی پورتال کرمانشاه. پیشنهاد به نامزدهای انتخابات مجلس دهم دکتر مجید حسینی کرمانشاه دیلی سی و شش سال.

پورتال سرگرمی تحلیلی شفاف و به صراحت می گویم سال ۹۸ حوادث و داعش ویکی پدیا دانشنامه ازاد

نکاتی دربارۀ ویژگیهای. نکاتی دربارۀ ویژگیهای روانشناختی و نقش سیاسی و اجتماعی تاجیک ها در افغانستان ۱٫ خبرگزاری بخدی جدیدترین خبرهای. اخبار اقتصادی هشدار در باره امکان ترک بازرگان از افغانستان ۲۲ سنبله ۱۳۹۴ بدنبال. پورتال سرگرمی تحلیلی شفاف. مینا ۲۴ سال بیشتر ندارد و حالاباید مهر طلاق را در شناسنامه اش بپذیرد مهری که در سال های.

گزارشی تکان دهنده از وضعیت مواد و اعتیاد به مواد مخدر تعریف انواع و با ابلاغ رییس جمهور اجرایی شد

جستجوگر اخبار تی نیوز. نباید سوتفاهم فردی را به جمع بسط داد همه ما برای اعتلای فوتبال اذربایجان تلاش می. جنایات تکفیری ها در احادیث اخر. ممکن هست داعش زمینه ساز و فراهم کننده و مقدمه خروج سفیانی باشد و داعشی ها در هنگام. Behboudi com بازار مواد مخدر در. بازار مواد مخدر در ایران نگاهی ویژه به بازار تهران ۵ مصرف مواد مخدر. گزارشی تکان دهنده از وضعیت مواد. سود خالص حداقل ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد دلار در سال ناشی از تجارت غیرقانونی مواد مخدر با.

فارس گزارش می دهد دستفروشانی و خبرگزاری بخدی جدیدترین خبرهای و معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان

ایا داعش توان حمله به ایران را. داعش قبل از اینکه بخواد به ایران حمله کنه اول باید به خود پاکستان و افغانستان حمله کنه. الف گزارشی تکان دهنده از. این گزارش تکان دهنده از وضعیت مواد مخدر می خواهد چه کسانی را تکان بدهد مردم و. حمله به شمال عراق ۲۰۱۴ ویکی. سرلشکر شیرکو ریوف گفت که نیروهای پیش مرگ در پایگاه نظامی تل الورد و دیگر مراکز نظامی. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در تدمر و بریده شدن سر اسرا در خیابان شور مردم حمص برای. فارس گزارش می دهد دستفروشانی. دستفروشانی که بوی مواد می دهند تجارت زیر زمینی مواد مخدر در تونل های ۱۶۰ کیلومتری.

پورتال مورد نظر مسدود هست Site not found و الف گزارشی تکان دهنده از و نکاتی دربارۀ ویژگیهای

داعش ویکی پدیا دانشنامه ازاد. باورها و اندیشه ها داعش در واقع ادامه تشکیلاتی یک گروه از سلفی های جهادی در عراق به. زمان. همه این رخدادها نشان می دهد عده ای می خواهند به بهانه ی انتخابات نفوذ سیاسی خود را در. ستاد مسابقه با مواد مخدر صفحه. لزوم بهر ه گیری از ظرفیت دانشگاه ها در مسابقه با مواد مخدر مدیرکل دفتر تحقیقات و. خبرگزاری کرد پرس Kurdpress News Aganecy. توصیه امریکا به اربیل در مسیله ریاست اقلیم و جنگ با داعش هیچ یک از مقامات خود را. با ابلاغ رییس جمهور اجرایی شد. با ابلاغ رییس جمهور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی قانون الحاق برخی مواد به قانون. خبرگزاری کرد پرس Kurdpress News Aganecy. عوامل تشدید خشونتهای ترکیه از دیدن کارشناسان توصیه امریکا به اربیل در مسیله. پورتال مورد نظر مسدود هست Site not found. 1 پورتال خود را در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی http 95 38 61 105 Default2 aspx ثبت نمایید.

سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی و لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در و اعدام تعدادی کشاورز توسط داعش

روزنامه هشت صبح. شما می توانید با اشتراک در خبرنامه روزنامه ۸صبح٬ اخرین مطالب را در ایمیل تان دریافت. سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی. امام جمعه اصفهان بانوان بنشینید در خانه نکاتی برای عکاسی در سفر نکاتی درنظم دادن.

پایگاه سرگرمی تحلیلی صبح زاگرس و زمان و در حمله هکری به رایانه مدیر دفتر

معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان. تریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی ترین و شایع. دوازده نفری که ترکیه را به باد. عبدالفتاح السیسی من با بشار اسد هستم هاشور ابرو مدجدید در ارایشگاههای مردانه. پایگاه سرگرمی تحلیلی صبح زاگرس. عملکرد دوساله دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد را چگونه ارزیابی می کنید.

نکاتی دربارۀ ویژگیهای و پورتال مورد نظر مسدود هست Site not found و خبرگزاری بین المللی تسنیم لحظه

باز گشت به صفحه اول. اعلامیۀ نهضت ایندۀ افغانستان به مناسبت روز همبسته گی جهانی کارگران اول می ۲۰۱۵ امسال. اعتیاد به مواد مخدر تعریف انواع. سومصرف و اعتیاد به مواد مخدر سومصرف و اعتیاد به مواد. تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir. تمامی پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش مطرح کنید تا توسط مدیر پورتال بررسی گردد. پورتال سرگرمی تحلیلی تابناک اخبار. این روزها برنامه خندوانه مهم ترین سوژه تلویزیون هست و در میان ایتم های این برنامه. نکاتی دربارۀ ویژگیهای. نکاتی دربارۀ ویژگیهای روانشناختی و نقش سیاسی و اجتماعی تاجیک ها در افغانستان ۱٫

ایا داعش توان حمله به ایران را و باز گشت به صفحه اول و سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی

جستجوگر اخبار تی نیوز. نباید سوتفاهم فردی را به جمع بسط داد همه ما برای اعتلای فوتبال اذربایجان تلاش می. اعدام تعدادی کشاورز توسط داعش. پرداخت جزیه مسیحیان به داعش تصاویر هدیه ویژه حاج قاسم به مجیدی کشورهایی که بعد. جنایات تکفیری ها در احادیث اخر. ممکن هست داعش زمینه ساز و فراهم کننده و مقدمه خروج سفیانی باشد و داعشی ها در هنگام. Behboudi com بازار مواد مخدر در. بازار مواد مخدر در ایران نگاهی ویژه به بازار تهران ۵ مصرف مواد مخدر. در حمله هکری به رایانه مدیر دفتر. اسراییل لیکس از ارتباط تل اویو با داعش در عراق و خرید سلاح برای تروریست های سوریه. ایا داعش توان حمله به ایران را. داعش قبل از اینکه بخواد به ایران حمله کنه اول باید به خود پاکستان و افغانستان حمله کنه.

فارس گزارش می دهد دستفروشانی و جنایات تکفیری ها در احادیث اخر و زیست نیوز

محاصره کامل داعش در الرمادی و. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ماجد العلی السلیمان شیخ عشایر الدلیم تاکید. الف گزارشی تکان دهنده از. این گزارش تکان دهنده از وضعیت مواد مخدر می خواهد چه کسانی را تکان بدهد مردم و. حمله به شمال عراق ۲۰۱۴ ویکی. سرلشکر شیرکو ریوف گفت که نیروهای پیش مرگ در پایگاه نظامی تل الورد و دیگر مراکز نظامی. خبرگزاری بین المللی تسنیم لحظه. ۵۰ شهید و ده ها زخمی حاصل جنایت جدید عربستان در یمن عکس طرح ایران برای سوریه پس از. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در تدمر و بریده شدن سر اسرا در خیابان شور مردم حمص برای. داعش ویکی پدیا دانشنامه ازاد. باورها و اندیشه ها داعش در واقع ادامه تشکیلاتی یک گروه از سلفی های جهادی در عراق به. فارس گزارش می دهد دستفروشانی. دستفروشانی که بوی مواد می دهند تجارت زیر زمینی مواد مخدر در تونل های ۱۶۰ کیلومتری.

ستاد مسابقه با مواد مخدر صفحه و در حمله هکری به رایانه مدیر دفتر و نکاتی دربارۀ ویژگیهای

زمان. همه این رخدادها نشان می دهد عده ای می خواهند به بهانه ی انتخابات نفوذ سیاسی خود را در. ستاد مسابقه با مواد مخدر صفحه. لزوم بهر ه گیری از ظرفیت دانشگاه ها در مسابقه با مواد مخدر مدیرکل دفتر تحقیقات و.

پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News و الف گزارشی تکان دهنده از و جستجوگر اخبار تی نیوز

سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی. امام جمعه اصفهان بانوان بنشینید در خانه نکاتی برای عکاسی در سفر نکاتی درنظم دادن. روزنامه افغانستان تازه ترین. دانلود صفحات امروز روزنامه ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ صفحه نخست افغانستان جهان سرمقاله مقالات. پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. اخبار ایران و جهان ما نشان دادیم که می توانیم حریفان بزرگی را شکست دهیم پس این نشان.

زیست نیوز و فارس گزارش می دهد دستفروشانی و ایا داعش توان حمله به ایران را

به صراحت می گویم سال ۹۸ حوادث. هاشور ابرو مدجدید در ارایشگاههای مردانه فال زدن به دیوان حافظ از کجا شروع شد سهم. پول نیوز. نرخ بیکاری بانوان دوبرابر نرخ بیکاری کلی دنده یک طلا در سربالایی قیمت نیاز شبکه ریلی. معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان. تریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی ترین و شایع. اعتیاد به مواد مخدر تعریف انواع. سومصرف و اعتیاد به مواد مخدر سومصرف و اعتیاد به مواد. زیست نیوز. دریا مامن فاضلاب شهرستان بندرعباس مسیولان خروجی به دریا استاندارد هست انسان کمر به قتل.

اعدام تعدادی کشاورز توسط داعش و به صراحت می گویم سال ۹۸ حوادث و داعش ویکی پدیا دانشنامه ازاد

کرمانشاه دیلی پورتال کرمانشاه. پیشنهاد به نامزدهای انتخابات مجلس دهم دکتر مجید حسینی کرمانشاه دیلی سی و شش سال. نکاتی دربارۀ ویژگیهای. نکاتی دربارۀ ویژگیهای روانشناختی و نقش سیاسی و اجتماعی تاجیک ها در افغانستان ۱٫ خبرگزاری بخدی جدیدترین خبرهای. اخبار اقتصادی هشدار در باره امکان ترک بازرگان از افغانستان ۲۲ سنبله ۱۳۹۴ بدنبال. پورتال سرگرمی تحلیلی شفاف. مینا ۲۴ سال بیشتر ندارد و حالاباید مهر طلاق را در شناسنامه اش بپذیرد مهری که در سال های. جستجوگر اخبار تی نیوز. نباید سوتفاهم فردی را به جمع بسط داد همه ما برای اعتلای فوتبال اذربایجان تلاش می. اعدام تعدادی کشاورز توسط داعش. پرداخت جزیه مسیحیان به داعش تصاویر هدیه ویژه حاج قاسم به مجیدی کشورهایی که بعد.

حمله به شمال عراق ۲۰۱۴ ویکی و خبرگزاری بخدی جدیدترین خبرهای و به صراحت می گویم سال ۹۸ حوادث

جنایات تکفیری ها در احادیث اخر. ممکن هست داعش زمینه ساز و فراهم کننده و مقدمه خروج سفیانی باشد و داعشی ها در هنگام. Behboudi com بازار مواد مخدر در. بازار مواد مخدر در ایران نگاهی ویژه به بازار تهران ۵ مصرف مواد مخدر. در حمله هکری به رایانه مدیر دفتر. اسراییل لیکس از ارتباط تل اویو با داعش در عراق و خرید سلاح برای تروریست های سوریه. ایا داعش توان حمله به ایران را. داعش قبل از اینکه بخواد به ایران حمله کنه اول باید به خود پاکستان و افغانستان حمله کنه. محاصره کامل داعش در الرمادی و. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ماجد العلی السلیمان شیخ عشایر الدلیم تاکید. الف گزارشی تکان دهنده از. این گزارش تکان دهنده از وضعیت مواد مخدر می خواهد چه کسانی را تکان بدهد مردم و. حمله به شمال عراق ۲۰۱۴ ویکی. سرلشکر شیرکو ریوف گفت که نیروهای پیش مرگ در پایگاه نظامی تل الورد و دیگر مراکز نظامی.

لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در و جستجوگر اخبار تی نیوز و معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان

خبرگزاری بین المللی تسنیم لحظه. ۵۰ شهید و ده ها زخمی حاصل جنایت جدید عربستان در یمن عکس طرح ایران برای سوریه پس از. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در. لو رفتن مخفیگاه نیروهای ارتش در تدمر و بریده شدن سر اسرا در خیابان شور مردم حمص برای.

زمان و Behboudi com بازار مواد مخدر در و کرمانشاه دیلی پورتال کرمانشاه

داعش ویکی پدیا دانشنامه ازاد. باورها و اندیشه ها داعش در واقع ادامه تشکیلاتی یک گروه از سلفی های جهادی در عراق به. فارس گزارش می دهد دستفروشانی. دستفروشانی که بوی مواد می دهند تجارت زیر زمینی مواد مخدر در تونل های ۱۶۰ کیلومتری. زمان. همه این رخدادها نشان می دهد عده ای می خواهند به بهانه ی انتخابات نفوذ سیاسی خود را در.

پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News و الف گزارشی تکان دهنده از و جستجوگر اخبار تی نیوز

ستاد مسابقه با مواد مخدر صفحه. لزوم بهر ه گیری از ظرفیت دانشگاه ها در مسابقه با مواد مخدر مدیرکل دفتر تحقیقات و. سایت پورتال یک سیاسی فرهنگی. امام جمعه اصفهان بانوان بنشینید در خانه نکاتی برای عکاسی در سفر نکاتی درنظم دادن. روزنامه افغانستان تازه ترین. دانلود صفحات امروز روزنامه ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ صفحه نخست افغانستان جهان سرمقاله مقالات. پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. اخبار ایران و جهان ما نشان دادیم که می توانیم حریفان بزرگی را شکست دهیم پس این نشان.

کرمانشاه دیلی پورتال کرمانشاه و زمان و

به صراحت می گویم سال ۹۸ حوادث. هاشور ابرو مدجدید در ارایشگاههای مردانه فال زدن به دیوان حافظ از کجا شروع شد سهم. پول نیوز. نرخ بیکاری بانوان دوبرابر نرخ بیکاری کلی دنده یک طلا در سربالایی قیمت نیاز شبکه ریلی. معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان. تریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی ترین و شایع. اعتیاد به مواد مخدر تعریف انواع. سومصرف و اعتیاد به مواد مخدر سومصرف و اعتیاد به مواد. زیست نیوز. دریا مامن فاضلاب شهرستان بندرعباس مسیولان خروجی به دریا استاندارد هست انسان کمر به قتل. کرمانشاه دیلی پورتال کرمانشاه. پیشنهاد به نامزدهای انتخابات مجلس دهم دکتر مجید حسینی کرمانشاه دیلی سی و شش سال.

جستجوگر اخبار تی نیوز و پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News و

نکاتی دربارۀ ویژگیهای. نکاتی دربارۀ ویژگیهای روانشناختی و نقش سیاسی و اجتماعی تاجیک ها در افغانستان ۱٫ خبرگزاری بخدی جدیدترین خبرهای. اخبار اقتصادی هشدار در باره امکان ترک بازرگان از افغانستان ۲۲ سنبله ۱۳۹۴ بدنبال. پورتال سرگرمی تحلیلی شفاف. مینا ۲۴ سال بیشتر ندارد و حالاباید مهر طلاق را در شناسنامه اش بپذیرد مهری که در سال های. جستجوگر اخبار تی نیوز. نباید سوتفاهم فردی را به جمع بسط داد همه ما برای اعتلای فوتبال اذربایجان تلاش می.

داعش مسیر ترانزیت مواد مخدر در برخی مناطق افغانستان را به دست گرفته هست

منبع : پورتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تاثیرعادات غذایی و نحوه دریافت مواد غذایی نوجوان استخدام نیروی خدماتی در شرکت خصوصی

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ارتباط دندان درآوردن و گفته گفتن پیکر آیت الله خزعلی از مقابل دانشگاه تهران تشییع می‌شود

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا