خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی

خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی را ببینید.

شکلات سروتونین و فنل اتیل آمین در سیستم بدن انسان آزاد می‌کند که اثرات مقوی در غرایز جنسی و بهبود خلق و خو دارد.

نی نی بان، گروه ترجمه: اگر سبک زندگی سالمی دارید و از ورزش گرفته تا مصرف خوراکی‌ها، باید بدانید این کار شما را سالم‌تر کرده، احساس بهتری در شما ایجاد کرده و باعث افزایش میل جنسی خواهد شد. با وجود این برخی مواد غذایی ممکن قاتل خلق و خو و گاهی اوقات هم قاتل میل جنسی باشند. مطالعات علمی متعدد نشان داده هست که مواد تشکیل دهنده خوراکی‌ها نقش بسزایی در افزایش میل جنسی بازی می‌کند. با برخی از این خوراکی‌ها آشنا شوید.  

شکلات
در طول تاریخ شکلات نه تنها به دلیل طعم و مزه لذیذ بلکه به خاطر قدرت بهبود و لذت جنسی، جزو خوراکی‌های مهم محسوب می‌شده هست. با توجه به مقاله‌ای که در مجله تغذیه بالینی منتشر شده هست، شکلات سروتونین و فنل اتیل آمین در سیستم بدن انسان آزاد می‌کند که اثرات مقوی در غرایز جنسی و بهبود خلق و خو دارد. اما مجله پزشکی جنسی مقاله‌ای را منتشر کرده که در آن بر اثرات روانی شکلات در تمایلات جنسی بیشتر از اثرات بیولوژیک تاکید شده هست.

خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی

آووکادو
اسم کوچک
این میوه آمریکای جنوبی از زبان آزتک‌ها مشتق شده که به معنای بیضه هست.
این میوه سرشار از چربی‌های اشباع نشده هست که برای سلامت قلب مهم هست. قلب
سالم جریان خون را به همه نقاط بدن برقرار می‌کند. از آنجا که مردان با
بیماری قلبی دوبرابر بیشتر از اختلال نعوظ رنج می‌برند، بنابراین اضافه
کردن برش‌هایی از آووکادو به سالاد می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند.

سیب زمینی شیرین
سیب زمینی شیرین غنی از پتاسیم هست و می‌تواند با فشار خون بالا مسابقه کند. فشار خون بالا با اختلال نعوظ مرتبط هست. سیب زمینی همچنین غنی از بتاکاروتن هست که برای بدن ویتامین A تولید میکند که به نظر می‌رسد برای رفع ناباروری مفید هست.

موز
موز سرشار از آنزیم بروملین هست که به نظر می‌‌رسد در تقویت میل جنسی و همچنین با ناتوانی جنسی در مردان مقابله می‌کند. علاوه بر این موز منبع بزرگی از ویتامین B و پتاسیم هست که در افزایش سطح انرژی بدن موثر هست.

دانه کدو تنبل
دانه کدو تنبل حاوی ماده معدنی روی هست. مطالعات نشان داده هست زنانی که میل جنسی بیشتری دارند سطوح بالاتری از تستوسترون را دارا هستند. یکی از راه‌های افزایش تستوسترون اضافه کردن روی به رژیم غذایی هست. روی آنزیم‌های تبدیل کننده تستوسترون به استروژن را مسدود می‌کند.

کلم بروکلی
خام، سرخ شده، پخته این سبزی در سالاد یا کنار بشقاب استیک  میل جنسی را افزایش می‌دهد. ویتامین C با گردش خون بهتر ارگان‌ها و نیز میل جنسی بهتر در خواهران ارتباط دارد. اگر به دنبال انتخاب گیاهی برای تامین این ویتامین هستید، بروکلی بهترین گزینه هست.

چغندر قرمز (لبو)
لبو از دوران رم باستان به عنوان داروی تقویت قوای جنسی استفاده می‌شده هست. این خوراکی شامل مقادیر بالایی از ماده بور هست که به طور مستقیم در تولید هورمون‌های جنسی اثر دارد. چغندر آرام‌بخش هم هست که باعث آرامش ذهن و ترشح تریپتوفان می‌شود که در احساس تندرستی و شادی و افزایش خلق و خو موثر هست.

بادام
گفته می‌شود این آجیل به عنوان محرک جنسی و کمک باروری عمل می‌کند بنابراین اگر تلاش برای بارداری هستید می‌توانید آن را در رژیم  غذایی‌ روزانه‌تان قرار دهید. بادام سرشار از مواد مغذی و معدنی از جمله روی، سلنیوم و ویتامین E هست که در سلامت جنسی و افزایش میل جنسی موثر هست.

هندوانه
در حالی که ۹۲ درصد هندوانه، آب هست، ۸ درصد باقی‌مانده شامل سیترولین هست که با تبدیل شدن به آرژنین باعث انبساط رگ‌ها می‌شود. این میوه جریان خون آلت تناسلی را بیشتر کرده و باعث افزایش انگیختگی می‌شود.

خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره خوراکی‌های افزایش دهنده میل جنسی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا