خودارضایی و خطر زایمان زودرس

خودارضایی و خطر زایمان زودرس

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خودارضایی و خطر زایمان زودرس را ببینید.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: در هفته ۳۲ بارداری اولم هستم. متاسفانه به خود ارضایی خیلی عادت دارم. در هفته ممکن است ۷-۸ بار اینکار رو انجام می دم (با تحریک کلیتوریس). چه عواقبی برای خودم یا بچه تو شکمم داره؟ در ضمن بعد از ارگاسم اصلا حالت انقباض رحم رو حس نمی کنم.

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص بانوان و زایمان:
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار می باشد خطرناک می باشد و باعث انقباضات رحمی شده  و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور می باشد و بهتر می باشد برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

پاسخ دکتر سعید محمد زاده، ارولوژیست:
زنانی که دست به خود ارضایی می زنند باید منتظر سردرد، عوض زمان قاعدگی، لرزش انگشتان دست و بعد از ازدواج نیز بارور نشدن تخمک ها و کم شدن توان شیر دهی باشند. ضمن این که ممکن می باشد هرگز صاحب فرزند نشوند یا این که فرزندانی ناقص به دنیا بیاورند. علاوه بر عوارض جسمی فرد از نظر روحی  نیز گوشه گیر، خسته، بی حوصله و عصبی شده و حالت خواب آلودگی به او دست می دهد. علاوه بر این ها با ادامه این عمل، ضریب هوشی فرد پایین آمده و مغز آسیب می بیند. به این شکل که وضعیت حافظه مثل گذشته و قبل از زمان خود ارضایی اش نخواهد بود. دختران مجردی که سن بلوغ قرار دارند، با انجام عمل خود ارضایی عوارض مختلفی را تجربه می کنند که از جمله آن ها می توان به احساس درد در زمان عادت ماهیانه، خارج شدن ترشحات چرکی از واژن، احتمال از بین رفتن پرده بکارت( به دلیل دستکاری های زیادی که انجام می شود) و همچنین از بین رفتن قدرت جنسی به مروز زمان اشاره کرد. بعد از ازدواج هم این روند ادامه یافته و نسبت به رفتارهای شوهر در زمان رابطه جنسی بی تفاوت بوده و از نظر جسمی تحریک نمی شوند و همین امر باعث دلسرد شدن شوهر از زندگی می شود.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم سوال دارید و در مدتی کوتاه به صورت رایگان پاسخش را می خواهید، به این صفحه بروید.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي می باشد يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

خودارضایی و خطر زایمان زودرس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره خودارضایی و خطر زایمان زودرس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا