حقایق علمی وجالب درباره سینه بانوان

حقایق علمی وجالب درباره سینه بانوان

لطفا در ادامه را حقایق علمی وجالب درباره سینه بانوان را ببینید.

sine

مردان تا آخر عمر به سینه بانوان با حالتی جادو شده چشم می دوزند. در تحقیقات علمی جدیدی که در باره این دلبستگی مردان صورت گرفته هست توانسته اند بخشی از رفتار مردان را توضیح می دهد.


در طی نیم قرن اخیر، کشف راز دلبستگی مردان نسبت به سینه بانوان، همراه با سایر کنجکاوی های بشر افزایش یافته هست. ما می دانیم که میانگین وزن سینه بانوان یک کیلو هست. بیش از ۶۰ درصد بانوان، سینه های چپ بزرگتری دارند. اما در ضمن از شایعات سر شناس ولی تایید نشده هم خبر داریم، مثلاً اینکه، زُل زدن به سینه بانوان به مدت ۱۰ دقیقه، ۵ سال به طول عمر مردان می افزاید یا اینکه بانوان انگلیس بزرگترین سینه ها را دارند و …


فشردن سینه بانوان از رشد سرطان می کاهد

خبر فرصت طلبانه ولی خوشحال کننده برای مردها این هست که تحقیقات جدید لابراتوار دانشگاه برکلی امریکا نشان داده هست سلول های سرطانی در سینه بانوان با فشرده شدن سینه، کوچکتر می شوند.


تحقیق جدید در لابرتوار دانشگاه برکلی نشان داده هست که سلول های غیرعادی در محیط سینه، اگر از انرژی مکانیکی ناشی از فشرده شدن بهره مند شوند شانس کوچک شدن و حتی از حرکت ایستادن تغییرات غیرعادی سلول ها برخوردار خواهند گشت.


افزایش مصنوعی سینه بانوان و افزایش خودکشی

بر اساس آمار انجمن جراحان پلاستیک امریکا، بزرگ کردن سینه، رتبه اول را در جراحی های زیبایی دارد. به نظر می رسد نیت اصلی این جراحی، افزودن زیبایی به بدن بانوان هست و قرار هست بانوان با این عمل احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند و زندگی شاداب و در نتیجه سالمتری را در پیش بگیرند.


اما آمار خودکشی در بین زنانی که جراحی زیبایی سینه و افزایش حجم آن را داشته اند حکایت متفاوتی را عرضه می کند. به گزارش خبرگزاری رویتر، میانگین  خودکشی در بین زنانی که جراحی زیبایی بر روی سینه شان انجام شده هست سه برابر افراد معمولی هست.


مردانی که تمایلی به پدر شدن ندارند سینه های درشت برای شان جذابیت کمتری دارد

دو محقق روانشناس Christopher Burris و Armand Munteanu از ۶۷ دانشجو در باره میل پدر بودن سئوالاتی پرسیدند و در ادامه از آنها خواستند که بر روی مانیتور کامپیوتر، سلیقه های خودشان در باره زوج دلخواه و اندازه های متفاوت فیزیکی شان را شناسایی کنند. آمار تهیه شده نشان دهنده این واقعیت بود که دانشجویانی که میل چندانی برای پدر شدن نشان ندادند ترغیب بیشتری به سینه های کوچکتر داشتند.


مردانی که رفتار مناسبی با بانوان ندارند ترجیح شان، سینه های درشت هست

مردانی که حس خوبی نسبت به بانوان ندارند و آنها را مایه دردسر و عامل مشکلات و ناراحتی های خودشان می دانند در این تحقیق بروز داده اند که توجه شان معطوف زنانی هست که سینه های بزرگ دارند. در این تحقیق، ۳۷۱ مرد انگلیسی ۱۸ – ۶۸ ساله با ۵ نوع  مختلف اندازه فیزیکی بانوان روبرو شده بودند و از آنها خواسته شده که تمایل خودشان را نسبت به اندازه پستان بانوان ثبت کنند.


مردان پولدار طرفدار سینه های کوچکتر هستند

به نقل از نشریه Psychology Today و بر اساس تحقیقات دو روانشناس، میزان درآمد مردان رابطه مستقیم با سلیقه شان در باره  اندازه سینه بانوان دارد. مردانی که درآمد بیشتر دارند ترجیح شان سینه کوچکتر هست و مردانی که از امنیت اقتصادی برخوردار نیستند سینه های بزرگ، توجه شان را بیشتر جلب می کند. تفسیر منطقی می تواند این باشد که سینه درشت در دوره های باستانی ترِ تمدن بشری، نشانه دسترسی به منابع غذایی بیشتر بود. در ضمن، برای مردانی که حدس می زدند به نظر برسد در تهیه غذا موفق نباشند سینه درشت بانوان، در حکم  تضمینی بود که باعث رفع نگرانیِ تغذیه فرزندان شان می شد.


محققین در همان حین، جدولی از رفتارهای مختلف از جمله مشاهده منفی به بانوان را نیز در برابر این گروه قرار دادند تا احساس خودشان نسبت به بانوان را بیان کنند. اکثریت مردانی که سینه های بزرگتر را جذابتر یافته اند از  جمله مردانی بودند که احساس خوبی نسبت به بانوان نداشتند.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست حقایق علمی وجالب درباره سینه بانوان ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا