حزبی به اسم 'یکتا ' در کشور وجود ندارد

حزبی به اسم 'یکتا ' در کشور وجود ندارد

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد : حزبی تحت عنوان ‘ یکتا ‘ در کشور وجود ندارد و تا کنون فرد یا گروهی برای گرفتن مجوز فعالیت تحت این عنوان اقدام نکرده می باشد.

پیشتر،رسانه ها از ایجاد یک گروه سیاسی با عنوان ‘یکتا ‘خبر داده و اعلام کرده بودند اعضا این گروه سیاسی از وزرا و همراهان دولت دهم بوده اند.

یکتا، در رسانه ها تحت عنوان گروه سیاسی ‘یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی’ شناخته می شد.

محمد حسن مقیمی، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت گروهی تحت عنوان ‘یکتا’ قانونی می باشد یا خیر؟ افزود : تا کنون که هیچ گروه یا افرادی تحت این عنوان ، برای گرفتن مجوز اقدام نکرده اند.

وی گفت:اگر این تشکلی که اسم بردید،می خواهد در قالب یک تشکل سیاسی کار کند،بهتر می باشد به وزارت کشور مراجعه کرده و اقدام به دریافت مجوز قانونی کند.

مقیمی تاکید کرد: باید از آن دسته از فعالان سیاسی که اقدام به دریافت مجوز قانونی برای فعالیت خود می کنند،حمایت کرد.

به گفته وی، توصیه می شود، کسانی که می خواهند فعالیت سیاسی کنند برای دریافت مجوز به وزارت کشور مراجعه کنند تا هم مجوز فعالیت آنان صادر شود و هم مورد حمایت قرار گیرند. 

وی درباره فعالیت حزبی با عنوان ‘اتحاد ملت ایران’ نیز گفت : این حزب مرحله نخست، که همان دریافت موافقت اصولی می باشد را طی کرده می باشد و مراحل بعدی که برگزاری مجموع عمومی و انتخاب شورای اجرایی می باشد باید در کمیسیون ماده ۱۰ بررسی شود و اگر مورد تایید قرار گرفت،فعالیت خود را پیگیری کند.

مقیمی گفت:اجرای قانون در ارتباط با تشکیل احزاب و گروه های سیاسی برای همه یکسان پیش بینی شده می باشد.

معاون وزیر کشور،در پاسخ به این سوال ایرنا که ، گفته می شود تعدادی از نامزدهای احتمالی انتخابات امسال ، مخالف دولت یازدهم در سخنرانی های خانگی خود اقدام به تخریب چهره دولت می کنند، نظر ستاد انتخابات چیست؟ نیز گفت:عملکرد دولت یازدهم در ارتباط با مسائل سیاسی، بین المللی،اجتماعی ،سلامت،اقتصادی،آزادی بیان و فرهنگی به صورت کامل مشخص می باشد.

مقیمی افزود:منتقدان دولت می توانند عملکرد دولت را مورد نقد قرار دهند و حتی مخالفان نیز می توانند در این راستا به مخالفت بپردازند، چرا که مردم آگاه هستند و موضوع را درک می کنند.

به گفته وی،در شرایطی که درآمدهای نفتی دولت یازدهم کاهش یافته و درآمدهای دولت تقلیل پیدا کرده ،اما دولت گام های بلندی برداشته می باشد.

وی گفت:اجرای طرح تحول سلامت با وجود کاهش درآمدها،نشان از توجه دولت به اقشار مختلف مردم می باشد.

به گفته وی،تا پیش از دولت یازدهم،بیش از ۷۰درصد از هزینه های درمان را مردم پرداخت می کردند، اما اکنون به کمتر از سه درصد رسیده می باشد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات برای شرکت در همایش فرمانداران و بخشداران سه استان به شهرکرد سفر کرده می باشد

همایش قسمت ای آموزشی- توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز در روزهای هشتم و نهم مهرماه در فرهنگسرای شهرکرد در حال برگزاری می باشد.

حزبی به اسم 'یکتا ' در کشور وجود ندارد

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام در شرکت بهروزان ماشین شورای نگهبان با هیچ نامزدی مذاکره ندارد

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نه تنها برانکو که هواداران هم سکته می کنند از زندگی کی روش خبر ندارم انواع حملات صرعی و درمان های هر کدام

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا