جنین باهوش می‌خواهید؟ حتما بخوانید

جنین باهوش می‌خواهید؟ حتما بخوانید

در لحظه تولد نوزاد چهار برابر افراد بزرگسال به اکسیژن نیازمند هست و کمبود آن از رشد سلول های مغز ممانعت می کند.

پرسش: آیا برای افزایش هوش جنین استفاده از موسیقی توسط مادر مناسب هست؟ راهکارهای دیگر برای افزایش هوش جنین چیست؟

پاسخ: طبق مطالعات انجام شده جنین از ماه ششم قادر به درک صوت و تشخیص اصوات و صدای مادر هست. صدای مادر به یاد ماندنی ترین و بلندترین صدا برای اوست. لذا برای افزایش هوش با او صحبت کنید. برایش قصه بگویید.

به او سلام کنید. اتفاقات روزمره را برایش شرح دهید. حتی نوازش شکم و گوش دادن به موسیقی در این دوران به ارامش او کمک می کند. موسیقی با افزایش رشد مغز و مهارت کلامی, مهارت خواندن, تقویت ابزار ذهنی, مهارت های رفتاری و شناختی می تواند حافظه را تقویت و در تقویت هوش مؤثر باشد.

البته موسیقی از نوع کلاسیک و آرام, نوای روح بخش قران نیز آرامش و رشد هوش را دربردارد. و در تقویت روح معنوی کودک مؤثر هست. هوای آلوده از عوامل مؤثر و منفی برای هوش هست. تحقیقات نشان می دهد که حتی میزان الودگی اتاق زایمان و مکان تولد نیز می تواند در ضریب هوش مؤثر باشد.

چرا که در لحظه تولد نوزاد چهار برابر افراد بزرگسال به اکسیژن نیازمند هست و کمبود آن از رشد سلول های مغز ممانعت می کند. از دیگر عوامل مؤثر در رشد هوش فاکتورهای تغذیه ای هست که لازم هست از متخصصین در این امر کمک بگیرید.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی هست یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

جنین باهوش می‌خواهید؟ حتما بخوانید

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره جنین باهوش می‌خواهید؟ حتما بخوانید با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا