جنجال رانندگی شیخ قطری در آمریکا

جنجال رانندگی شیخ قطری در آمریکا

جنجال رانندگی شیخ قطری در آمریکا

یک شیخ قطری پس از آن که فیلم ‘کورس‌گذاشتن’اش در محله بورلی‌هیلز لس‌آنجلس جنجالی شد، فورا آمریکا را ترک کرد.

به گزارش بی بی سی، پلیس آمریکا قصد داشت خالد حمد آل ثانی را بابت رانندگی بی‌ملاحظه و جرایم دیگر متهم کند ولی این شیخ قطری – و البته خودروهایش – ناگهان غیب شدند.

خاندان ثانی، خاندان حاکم قطر هست ولی در خبرها مشخص نشده که آیا این شیخ جوان، عضو خانواده حاکم هست یا نه.

در فیلمی که از این ماجرا منتشر شده هست، خودروی فراری زرد رنگ این شیخ قطری با یک پورشه سفید در خیابان‌های یک منطقه مسکونی رقابت گذاشته هست و از یک تابلو توقف هم بی‌اعتنا می‌گذرند.

این فیلم با تصویر همان فراری زرد تمام می‌شود در حالی که از موتور خودرو مانند خودروهای رقابت‌ای، دود بلند می‌شود و در ورودی خانه‌ای در یکی از محله‌های ثروتمند لس‌آنجلس توقف می‌کند.

به نوشته روزنامه لس‌آنجلس‌تایمز، خالد حمد به “شیخ حامی” مسابقات سرعت سرشناس هست. او میلیون‌ها دلار به مسابقات سرعت العنابی کمک کرده و چند بار عکسش در حال رانندگی در پیست‌های رقابت منتشر شده هست.

جنجال رانندگی شیخ قطری در آمریکا

این شیخ جوان قطری بابت علاقه‌اش به رقابت‌های رانندگی سرعت سرشناس هست

پلیس می‌گوید خودروهایی که در فیلم منتشرشده دیده می‌شوند، بی‌ملاحظه رانده می‌شدند. با این حال ماموران پلیس که به محل ماجرا رسیدند نمی‌توانستند همان موقع کسی را دستگیر کنند یا احضاریه بنویسند چون خودشان شاهد ماجرا نبودند.

بازرس‌ها توانسته‌اند مطمئن شوند که فراری زرد در تصویر به شیخ قطری تعلق دارد ولی هنوز نتوانسته‌اند تایید کنند که آیا او خودش رانندگی می‌کرده هست یا نه؛ چون در تصاویر منتشرشده چهره راننده‌ها پیدا نیست.

این فیلم منتشرشده وقتی توجه بیشتری جلب کرد که پلیس آمریکا اعلام کرد یک نفر که در این ماجرا درگیر هست، ادعا کرده هست مصونیت دیپلماتیک دارد.

اما سخنگوی پلیس بورلی‌هیلز گفته هست این خودرو برای انتقال به آمریکا نزد وزارت‌خارجه این کشور ثبت نشده بود و بعید هست فرد دخیل در این ماجرا مصونیت دیپلماتیک داشته باشد.

رئیس پلیس بورلی‌هیلز هم گفته هست: “این خلاف قانون هست کسی که مصویت دیپلماتیک ندارد، ادعا کند دارد. به همین خاطر در حال بررسی این موضوع هستیم و سپس به رانندگی بی‌ملاحظه هم می‌پردازیم.”

مقام‌های بورلی‌هیلز گفته‌اند به نظر برسد افراد دخیل در این ماجرا را تحت پی‌گرد قرار دهند ولی با کنسول‌گری قطر هم تماس گرفته‌اند.

فیلم این ماجرا از زمان انتشار خبرها درباره آن بسیار پر بیننده شده و تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بار دیده شده هست.

جنجال رانندگی شیخ قطری در آمریکا

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره جنجال رانندگی شیخ قطری در آمریکا با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] با این روش ها هفته ای یک کیلو لاغر می شوید استراحت در بانوان …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] خانواده اسلامی قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا