جلوگیری ازترک بارداری با روغن های گیاهی

جلوگیری ازترک بارداری با روغن های گیاهی

برای جلوگیری ازترک بارداری استفاده ازروغن های زیتون، نارگیل، کنجد، خارمریم، جوانه گندم، بادام شیرین و تلخ مشکلی برای جنین ایجاد نمی کند؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: در دوران بارداری برای جلوگیری ازترک بارداری استفاده ازروغن های زیتون، نارگیل، کنجد، خارمریم، جوانه گندم، بادام شیرین و تلخ مشکلی برای جنین ایجاد نمی کند؟ 

پاسخ از دکتر نوشین نظری، متخصص خواهران و زایمان: 

دوست عزیز روغن های زیتون، نارگیل و کنجد به نظر برسد تا حدودی از این مشکل جلوگیری کنند، البته باید به صورت موضعی مصرف شوند. استفاده خوراکی هیچ کدام از این موارد اسم برده شده توصیه نمی شود و ممکن می باشد برای جنین خطر داشته باشد. 

پاسخ از دکتر مسعود داوودی، متخصص پوست و مو: 

بعد از زایمان این ترک ها بهبود نسبی پیدا می کنند اما احتمال دارد به رنگ قبلشان بازنگردند؛ به خصوص خانم هایی که در دوران بارداری دچار اضافه وزن بالایی می شوند بیشتر با این مشکل مواجه هستند. خیلی از افراد بر این عقیده هستند که با کمک کرم ها مرطوب کننده، روغن زیتون یا کرم های مخصوص می توان از بروز این ترک ها پیشگیری کرد. در صورتی هیچ روش پیشگیرانه ای برای ترک های پوستی وجود ندارد. معمولا درمان ترک های پوستی موکول می شود به بعد از زایمان که با کمک کرم های موضعی و لیزر درمانی می توان تا حدودی آن ها را برطرف کرد.
برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی می باشد یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

جلوگیری ازترک بارداری با روغن های گیاهی

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره جلوگیری ازترک بارداری با روغن های گیاهی با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا